kan klockor stannna?!

Hejhopp min lilla sockertopp..

Dagen började med att albin väckte sin trött mamma som ville sova bra mycke längre än halv nio iaf :P men men då ringde susanne med och sa jag skulle jobba, ons,tors,fre,lör så nu ska man jobba några dagar iaf.. plus att jag ska jobba fredag och lördag på gladan med så helgen består av att jag ska jobba bara typ.. kul kul :P lr inte men jag får ju pengar som tur är ;)

Jaja sen fick albin ta en dusch eftersom ha vägrade igår kväll ;) sen åkte vi till bvc och min lilla herre vägre 14 kg nu så han hade gått upp bra nu sen sist för nu hade han gått tillbaka i sin kurva som tur är.. sen efter vi var klar där, tänkte jag vi går in en stund på öppna förskolan men albin är inte så förtjust i andra barn så vi var där typ en kvart sne åkte vi hem..

Albin tog en tupplur och jag såg två filmer medans, kanske skulle ha städat iställe men orkade verkligen inte.. sen efter de s¨å blev de mat och sen gick vi ut och sparka fotboll lite.. Sen hämta vi bea och nu är vi hemma igen och albin ska snart gå och sova och bea och jag ska väll glo på teven :P


Svampbob är fan min idol, jag önska jag kunde vara lika postiv och glad som han jämt :) Men jag tycker endå att jag är rätt postiv jämt ;) förutom när jag måste jobba då blir jag ner stämd.. Gud vad jag önska jag kunde bli hemmafru alltså de skulle passa mig som handen i hansken alltså... hehe ;) lr kanske inte jag är väll ingen höjdarns på att laga mat sen inte på att städa heller så kanske inte då :P

Sen kom jag och tänka på träningen nu.. fan ha inte tränat på 1 och en halv vecka fan vilken ångest alltså jag som hade kommit igång med den har ju tränat typ minst 5dagar i veckan i en månad sen skiter sig allt som vanligt blir sjuk lr man åker bort :/

En av filmerna jag såg idag var dirty dancing fan vad bra den är alltså... kan inte allt vara som i filmerna... "nobody puts my baby in the corner" hehe.. sen de underbara låten som är med. do you love me... Jaja nu ska jag drömma mig bort..

tackoch hej leverpastej...

puss hej

"Ä1r du stroppig mot mig gumman, kan du lika gärna gå"
"Everthing is so blurry, everthing is so messed up"
"Jag tänker tillbaks, på hur de var, jag tänker tillbaks, på varje dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0