suzukin kan den med LR?! :P

Hejhej!

Ja jag ska väl försöka igen då, efter jag suttit och skrivit denna blogg en gång denna dag som tog typ 20 minuter för jag skrev massa så försvann de så jag är måtligt glad nu :/

Jaja dagen började med jag skjusade Albin till dagis, sen tänkte jag åka hem och vila upp mig efter helg men de var så att när jag väl kommit upp ur sängen och hem så blev jag rastlös ville inte sova ville göra något.. så Bea vakna till jag bah ska vi inte åka till sundsvall och shoppa och bea var ju inte allt för svår övertalad ;) så då begav vi oss av till sundsvall.. Började med donken när i kom till stan en liten hamburgare och kaffe för att vi skulle orka handla ;) Sen handla vi och ahndla.. De blev två par skor, två klännigar, en tröja,en kofta,ett skärp, två solglasögon, två bh:ar, trosor med mera.. Sen såg jag ett par skit snygga björnborg klackskor som jag blev helt kär i, men bea sa att jag får ta och ge mig någon gång.. så jag fick faktis strunta i dom.. Man kan ju inte få allt här i livet hehe ;)Men men Sen begav vi oss hem och då så fick vi för oss och kolla vad suzukin gick för.. Så jag gasa på och bea skulle knäppa kort.. då kom vi upp i 150 blås ser ni haha.. men vi höll på köra ihjäl oss på kuppen eftersom en viss bea hängde över mig när hon skulle fota haha.. men något fult de lär sett ut när fula lilla suzukin körde om nya fina bilar haha.. men men nu är man hemma och bea och jag käkade bulgur med kycling var riktig gott men jag var så mätt att jag somnade haha i soffan.. men då var de ju nån som ringde oh väckte mig :P hehe .. Sen blev de sockerbulle som beas syrra Veronica hade gjort riktigt goda alltså, lika goda som dom man köpte i affären..

Fredag: Jobbad ejag på frånö hela dagen sen så kom man hem hann inte mer än klä om och sånt så var de till att ge sig iväg till gladan och jobba.. de var student fest så de var rätt mycke folk där..

Lördag: Började med att man klev upp fast man var trött och jobbade på frånö sen åkte man hem åkte vi till punkten och käka mat sen var de dax att jobba på gladan igen.. var jätte mycke folk där för de var klassfest för 81:orna.. så de var ju skojj iaf..

Ne nu ska jag prova mina nya kläder hade jag tänkte faktis.. lr jag mina nya underkläder kanske hehe ;) knäpp knäpp :P :P

Puss hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0