Jobba,Städa,Flytta...

hejhej...

Nu är man uppkopplad igen då ;) har ju hållt på flytta dock inte så långt då från ena gatan till den andra men vad fan ;) Det ha vart jävligt mycke och göra.. städa ur tvåan har vart ett rent helvete men nu är de klart besikning imorgon klockan tio.. Hoppas de går prick fritt annars blir jag fan sne som vi har slitit.. Som tur var fick vi hjälp av en söt liten herre och fixa tapeten i sovrummet :)

Men nu håller man på plocka och dona i den nya lägenheten går väl rätt bra komma bli jävligt fint iaf. Var ju tänkte vi bara skulle tapetsera i beas rumm och hall och vardagsrummet men de blev så fint i dom andra rummen så jag måste få mitt rum gjort med ska köpa tapeter imorn.. sen ska vi fara till sundsvall på fredag är de tänkt om bea och jag får våra skattepengar någon gång :) Sen har de väl inte hänt så mycke.. blir en till jobbigt lördag man ska jobba hela dagen.. först jobba man på frånö sen bli de direkt till att servera på ett bröllop :) men de alltid bra med pengar.


Ne nu ska jag forsätta plockaa upp grejer.. sen var veronica och fredrik här och bjöd på äppelkaka riktigt gott :)

Puss hej

*saknar dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0