servering!!

hjehopp alla ihärdiga läsare ;)

kom på att jag kanske skulle skriva hur de gick med besiktningen ni lär väl suttit som på nålar nu när jag inte skrivit hur de gick haha ;P haha nedå.. Men de gick helt okej, var lite små grejor jag fick göra när de var besiktningen men hon sa inget om sovrumms tapeten så de var ju skönt.. så nu är de bara att pyssla med dne nya.. allt är typ klart bara mitt rum som ska tapetseras ska bli så fint :)

Sen har jag väl mest jobbat på slutet, jobbade igår ocj servera på pia&mogges bröllop.. vaad fint de var. Vi var ju där och kolla när dom gifte sig. Jag har sagt att jag inte vill gifta mig men nu blev jag fan sugen.. Sen blir de lasse stefanz på efterfesten eller hur sandra? ;) haha sen ska bettan uppträdda för mig :P Fast jag ska bara hitta nån som vill gifta sig med mig. :) Men själv servberingen gick skit bra, de var inge komplicerat alls dom hade gjort de så lätt som möjligt. Kom därifrån typ halv ett så blev två timmar extra men de gör inget.,

snart ska man iväg och jobba igen suck känner mig inte alls moiverad de är så mycke på hotellet idag så man vill, ju bra dö när man tänker på de.. men men ,,, sen ska man hem till mamma som har haft prupp sen igår för en annan ha ju jobbat hela tiden och frege vill ju gå på galejj...

aja jobbet väntar,,, puss hej

*tycker om dig*

pics sen igår
image17
Haha hetingen diskar ;) Kanske bli hemmafru endå :P


image19
brudarna :)
image18
ME :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0