sommaren är kort..

hejhopp då sitter man här igen.. folk tycker jag är seg på uppdatera så tänkte väl ta mig i kragen ;)

Är ledig från jobbet i dag SKÖNT. ha jobbat så mycke dom sista dagarna så de skönt med en lång helg. var ju tänkt att jag skulle jobba på gladan imorn men så blidde de inte,, men men kanske bli så att man går ut ihelgen iställe då.. fast imorn ska jag och jocke hem till mor och fira att deras bröllopsdag :) Så de ska bli trevligt.

Snart tänkte jag dra iväg och träna. har tränat hela veckan nu de känns skönt iaf men känner att kroppen inte hinner med när jag kör så hårt på en gång.. men de ordna sig väl ;) så skönt att träna.

haha gick förbi spegeln för en stund sen när jag klev upp, ja de var ingen vacker syn gick och la mig med blött hår igår så ni kan ju tänka er.. håret är alldeles lockigt och står åt alla håll haha men men...

ne nu ska jag åka.. men uppdaterar lite senare kanske.. föresten såg att sandra och dom skulle dra utomlands inte lite avensjuk jag är då hagga :P jag då, vill också åka till solen :(

puss puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0