Bitter sweet symphony

hejhopp alla glada..

igår var jag i sundsvall med mamma och juha och handla.. Jag handla fan bara julklappar inget till mig själv.
Det är endå sjukt.. sen FICK en usb-kabel på mediamarkt gratis för min är spårlöst försvunnen.. kommer jag hem och väldigt glad att jag ska kunna använda min mp3 igen.. men tror ni den passa? nejdå inte de lite less man blir...
Aja de var trevligt med mamma och juha i sundsvall har typ handla klart julklappar till alla nu.. handlade en tröja skit snygg tröja till jocke.. tänkte de skulle bli en julklapp men ne den var så snygg så ville han skulle ha den på en gång.. han blev riktigt fin i den :) sen fick han kallingar också. sen efter jag var i sundsvall så åt vi mat hemma hos mamma de var riktigt gott. gud vad jag längtar till julafton nu mys hemma med familjen, de alltid lika roligt och mysigt.. har kommit på en bra julklapp till mamma. :) men sen ska jag köpa nå mer också men... Albin har jag köpt bilar och en matta som de är bilbana på.. sen lite andra små grejor.. ska handla lite till också :)
Idag har de inte hänt så mycke har mest bara dragit fötterna efter mig haha.. men men :P
tänkte bre nå mackor och göra te snart och glo på nån film tills jocke kommer.. han är och hjälper markus han...

ne skriver väl mer sen.. puss hej

image68
kärlek
image69
söt :)
image70
pruppen min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0