Break you!

Ibland kan ju livet vara rätt skrattretande, ja ibland undra jag hur jag tänker?!
Jaja nog om de får läxa upp mig själv sen i mina tankar...
idag fick albin vara hemma från dagis för han har vart så hostig..
Var vi på gladan och käka. Var jävligt hungrig innan jag kom dit men väl där var jag
inte ett dugg sugen på mat haha.. men men fick tvinga i mig mat endå..
sen åkte vi hem och bara tog de lugnt och kollat på BILAR hela dagen, tror jag kan den där filmen utantill
snart, visst den är bra men inte så bra ;) Men vad gör man inte för sin son haha..
somnade ju när albin somna.. så sov man till halv tio så är väl inte allt för trött nu.. lr jo är alltid trött :P
ska väl lägga mig i min tomma säng och se på teven ;)
Imorn ska jag och mamma, elvira och albin hem till evelina och köra lite julbak är de tänkt...
sen måste jag fan fixa dom sista julklapparna också ju..Är inte så lång tid till tomten kommer nu :P
undra om man vart nå snäll så man får nå julklappar i år? haha. Iförsig vad är de för fråga jag är ju alltid snäll :)


sakna tjock jocke också, bli så ensamt när man ska sova när du inte är här :P

Ne fan tror jag hörde teven ropa mitt namn lr var de sängen måste gå och kolla ;)

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0