Dem gone

Alltså ibland förstå jag mig verkligen inte på dig! Är de något fel? varför säger du inget? kan de vara så svårt att bara säga vad man vill? ja tusen frågor  just nu...

Gud vad less jag är för tillfället känner mig på så dåligt humör. vill bara lägga mig under täcket och inte komma fram mer.. lr komma fram när allt blivit bättre. Men de är ju alltid så här, stör man sig på en grej börja man tänka mer på den och då tycker man att de är så me roch mer, lr så inbilla man sig att de är värre än de är?!
Ja mina tankar bara snurra och snurra, ibland önska jag att man hade en on/off knapp på hjärnan så man bara kunde sluta tänka överhuvudtaget.. Ja man ska väl sluta gnälla livet kunde vara värre,,

Saker jag ska göra inom en snar framtid är : klippa och färga håret, sola och bli brun, sen tjejer ser de ut som jag är ledig annandag jul och tänkte att jag skulle gå ut och partaja lite med er då ;) Var ju som ett tag sen vi gjorde de nu..

ne nu ska jag sätta mig och äta en bulle och glo på teven :)

"Varför inte bara fråga mig hur sanningen ligger till, iställe för dra sina egna slutsatser och fråga alla andra hur de ligger till. lite irriterande"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0