It was written!!

hallå i stugen :)

nu börja julafton lida mot sitt slut.. det har vart en trevlig dag.. Vakna vid halv elva och duscha och gjorde mig julfin. sen packa jag in alla julklappar i bilen och begav mig hem till mamma.. där var alla redan. Utom dennis som var hemma och sura haha :P men men .. typiskt karlar. Sen väntade vi på albin sen vankades de julmat.. Det är så roligt för de är samma varje år.. då tycker jag att jag inte tar så mycke på tallriken men är alltid så mätt att jag håller på dö typ 5 min efter. sen så var de kalle anka hela familjen samlad i soffan.. albin somnade men en busig thea peta han i näsan och klev på han så han vakna, men han var inte så glad försökte sparka thea.. ja dom där två dom är som två syskon som jävlas med varandra hela tiden.
Sen satt alla spänt och vänta på tomten.. blev många paket faktis.. Jag fick en digital kamera och en fritös och kläder m.m men blev jäkligt nöjd med digital kameran eftersom jag inte har någon så var de en bra julklapp.. :)
Efter de så begavs sig några av syskonen till andra ställen.. albin åkte till farmor skulle öppna paket där.
Men jag,elin,mamma,juha,mormor var kvar fika och kolla på teven och beskådade våra julklappar..
mamma blev glad över sin julklapp hon fick sin favvoparfym plus en tavla med massa kort.. :) de var de vi syskon gjorde tog en bild på oss alla till de... men de var väldigt uppskattat :)

Nu är jag hemma här igen ska bara ta de lugnt tänkte jag, tycker inte att fest hör till julafton jag vet inte men jag tycker bara inte de :P jag alltid fatta de som att man festa juldagen och annandagen  men vad vet jag :P snart kommer bea men lär väl kasta på nån film lr bara snacka skit. :)

skriver mer imorn.. puss hej

"sakna dig kom till mig"

image79
Emil,Emelie,Elin;Evelina,Elvira. Snart kommer de ett syskon till. (vi är rätt olika varandra)
image80
Albin,Elvira och Thea :)

image81
Albin thea skeptiska :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0