Tomtar i mossen!


Hejhopp alla glada..

idag är jag faktis på hyffsatt bra humör, vet inte varför men känne rmig glad.. Pappa ringde väckte mig så låg och prata med han en stund. skulle få pengar och köpa julklappar till mig och albin. :)
Så idag tänkte jag gå på stan och köpa dom sista julklapparna.. sen ska jag gå med tres och kolla lite med :)
I tisdags vr jag hemma hos evelina och baka hehe.. hela stora familjen var där alla syskon och mamma och thea och albin.. Thea och albin dom är så roliga dom far och jävlas med varandra som dom skulle vara syskon haha.. Thea får tönt albin att grina haha ;) så försöker albin köra över thea med hennes lilla rosa bil haha.. ja vilken cirkus.. men trevligt var de.. sen diskutera jag med syskonen om en julklapp till mamma lr de ha och göra med julklappen.. :) hoppas de blir bra.. ååh vad jag längtar till jul alltså..  Ja sen onsdag låg jag i sängen typ hela dagen för jag var sjuk.. men vid fem ringde tres som fyllde år igår och locka mig med fika så åkte dit och fika så fick hon lite trisslotter av mig.. haha lite dålig fantasi men hon vann 50 kr haha.. sen låg vi nere på hennes rum och snacka massa skit.. sen åkte bärbara datorn fram och vi kolla på massa folk och garva :P bara för vi tror vi är bäst, lr hur var de martin? ahaha.. Ne de var kul faktis.. var skönt att komma iväg och prata lite och göra något annat..

ne ska göra mig iordning och ringa tres så vi ska gå ner på stan.. tror de varmt ute idag igen.. vi blir väl utan snö till jul haha de skulle ju vara typiskt...

"Du är min prins jag håller kär"

lite pics
image71
Elin och albin baka
image72
Brosan inte lika duktig att baka :P
image73
mitt mästerverk.. Love
image74
haha thea och albin.. (thea ha tagit kritan)

fattas på bilderna gör:jag,mamma,evelina,elvira :P

image77
Grattis gumman. tres 21 år. själv ser man helt lost ut på bilden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0