grillafton och bränt hår :P

Hejhopp alla glada..

Sitter man här och ska uppdatera lite tänkte jag.
Just nu är min lilla syrra här och hon ligger i soffan och mår lite dåligt..
mamma skulle iväg så hon ska vara här en stund, fundera om jag ska lura med henne på stan kanske, och fika lr något ;)

sen ikväll blir de kramm och grillafton roligt roligt. blir de tjej gänget som drar dit blir super skojj de.. har ju inte vart där och druckit nån gång än. har ju bara vart där som chaffis typ. Sen imorn blir de lasse stefanz yeah haha..

bäst att passa på nu när lill pruppen är hos pappa sin :) Han är så rolig nu prata så himla mycke hela tiden.

Föresten igår hände de en liten olycka hehe jag skulle locka håret och då gjorde jag en bea och brände håret mitt tur att de inte blev så mycke :( men endå liksom jäkla skit.. Var på bio igår med på harry potter väldigt trevligt ;)

Ne nu ska jag göra något åt detta, ska ta och hitta på något..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0