världens lyckligaste par och dom sista ljuva åren.

De var vad man stod och digga till igår haha :)

Var på ärsta parken igår och kolla/dansa till lasse stefanz.
Åkte ditt med mamma satt och drack lite smått i bilen. sen träffa jag sandra och mallan och jocke och dom där uppe. Så tog jag och jocke nå sväng om. Haha de gick väl som de gick för folk knuffas hela tiden men kul var de. :)
Sen stod vi allihop och sjöng och hoppa och klappa framför scen fan vad kul de var.. sjukt att man kan så många låtar. Sen stod ju olle(sångaren) och flörta lite med mig haha vilken puma :P sen sjöng han ju Emelie för mig lr ;) Ne men mamma hade dansat förbi oss och sett oss digga där frame hon hade tänkt att vi inte var riktigt kloka haha :)

Så idag var man lite seg var ju kramm i onsdags med hade kul med brudarna :)
så får se vad som händer ikväll om man går ut och kolla stumpan tres kommer ju och joina oss ju :) sen bettan imorn. sen har jag vart till lillsyrran och gratta lill thea som fyller 1 år idag.. grattis grattis lill tjejen. :)

Ne nu ska jag gå och ta en promenad ;) Sen ska jag ringa bea och kolla vad hon har för sig denna vackra dag :P

puss puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0