att vara lr inte vara? Det är frågan..

hejhej,,

då sitter man här igen då, igår gjorde man inte så mycke träna och fixade lite hemma. Sen på kvällen åkte jag, bea och sandra till bettan skulle fira henne på hennes föddelsedag.. Hon fick massa fina prestenter sen satt vi där 9 st tjejer och snacka de massa skit. De var roligt faktis. Idag vakna man med solsken man blir så glad varje morgon när man vaknar och solen står i topp. Ska strax fara och träna, sen vet jag ej vad som händer idag. ska väll försöka tvätta för tvätt korgen är överfylld med tvätt den går snart upp till taket, grejen är den att jag har fortfarande typ en full gaderob med kläder kvar så man blir ju inte direkt drabbad av jag inte tvätta på en gång.


Gud vad jag längtar till sommaren alltså alla roliga gejer man hittar på med vännerna de är så roligt. I sommar, vad jag vet än så blir de Stadsfesten,gatufesten,midsommar, plus att vi brudar ska åka untomlands i augusti är de tänkt :) Det längtar jag till som fan, åka ett brudgäng utomlands, bah festa,sola och bada fan vad kul. Sen lär de väll bli lite små resor och sånt med.


Från de ena till de andra. Ibland fundera jag på om jag någonsin komma få ett seriöst förhållande?! Tycker jag försöker att vara seriös och bra flickvän men de funka aldrig. Alltid skiter de sig på någotvis. Jag kanske helt enkelt inte är nån förhållande typ? men vadå ska jag vara själv resten av mitt liv då? Hmm de tåls att tänka på..


ne nu ska jag fara och träna.. puss hej

Älskade ängel duuduududu du är sann.... hehe de var tider de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0