Solsken, men hos mig är de bara regn.

hejhej kära läsare..

Jaha kan ju börja med prata om går dagen eftersom jag inte orka skriva då.
Börja med att jag skjusa de lilla födelsedagsbarnet till dagis. Sen åkte man till resurs och var där typ nån timme sen.. Åkte jag och träna som jag för överit gör jämt nuförtiden. Sen blev de till att stressa och hämta albin och fara hem och göra oss i ordning till alla skulle komma. Bea hade vart snäll och diskat så de var rent och fint i köket.

Sen kom ju syskonen och mamma och mormor och albin fick massa paket, massa bilar och kläder fick han och filmer.. Han blev väldigt glad, fast bäst tyckte han nog de var när han fick käka tårta och kakor. Sen åkte alla utom Elvira min yngsta syster. Hon var kvar och busa med Albin, så satt bea med dom medans jag åkte köpte pizza till oss:) Det var himla smaskigt, men jag kände som jag rulla fram efetr jag hade ätit de.. Sen efetr de kom frege och snylta tårta, och busade med Albin. Dom ska ju ha födelsedag för albin när han åker till frege i veckan. Sen låg vi och snacka i soffan hela kvällen.. Lr ja vi var ner på gladan och kollade läget en sväng men devar döds tråkigt så åkte hem på en gång igen..


Idag vaknade man rätt sent, sov länge vi var så trött allihop.. Sen har vi bara suttit i soffan till nu gjort igenting. Sitter och fundera på att gå ut och ta en liten promenad så man får komma ut i de fina vädert sen bli de fixa lite mat.. sen ska syrran passa albin.. för tänkte gå på kramm ikväll.. För de bli så tråkigt nästa helg när man är barnledig jobba jag hela helgen så då tänkte jag att jag skulle passa på och gå ut ikväll då. Få se om de är nå roligare denna gång än vad bea och jag hade förra gången för då höll jag på dö i utråkning. Nu ska jag avsluta denna blogg jag lär välls kriva om kvällens bravader imorron.. puss hej

Sjukaste drömmen jag drömde inatt :)

Hur kommer de sig att de är regn hos mig?! När de är solsken hos grannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0