Vad säger man ?!

Hejhej kära läsare.

Den dag börja med man klev upp och skjusade lilla Albin till dagis.
Sen fick man åka hem en sväng fika sen iväg på arbetsförmedligen på mötet.
Som varande i bara 2 timmar "wiihhoo". Började med att de kom två st från Folksam och prata om att dom vill få folk som sökte dit så gick dom igen om lite om jobbet, lön arbesttider med mera. Hade man vetat att man är jätte bra säljare då hade man ju kunnat sökt, men jag hata verkligen försäljare när dom ringer och är jobbiga jämt. så jag skulle hata ig själv när jag ringer skulle dom be mig dra åt helvete skulle jag typ svara Något liknade som Ja de tycker jag med. Sen så är de ju de med arbetstiderna jag mena hur lätt är de ha Albin på dagis till klockan nio de är ju stört omöjligt. men men nog om de. Sen forsatt ju mötet då och då handlade de om resurscentrum och lite annat.. Men de som kom ut av detta möt är att Emelie ska till resurs på måndag klockan tio och börja där de känns ju motligt givande men vad gör man. Måste ju så man får pengar kan ju knappast bo på gatan liksom.

Sen efter det så möte jag upp kikki och madde och tog en fika på punkten. Blev en god macka med rostbiff mmm. Sen en massa skit snacka som vanligt då hehe.
Sen skulle jag åka och träna men såg Albin och frege då så stanna och prata med dom en sväng. Lill Albin min han är så gullig. Sen så var de nog med att förskjuta träningen framåt. Så de var bara och åka dit. Tränade en timme kändes jävligt skönt efetråt. bea kom till hallen så vi åkte hem tillsammans.
Jag tog en snabb dusch och sen så gav vi oss ner på stan igen.
Åkte in på terra cotta, vilket vi inte skulle ha gjort dåra. För då kom så klart shoppings nerven fram på en annan. tror jag hade med mig halva affären in i omklädningsrummet. Men de blidde iaf en gullig klänning och par cityshort med en matchande kavaj till. Sen var du ju en klänning till jag ville ha men vi få se hur de blir sen. Måste spara pengar vill ju ha ett par lacoste skor och en henry lioyd jacka ju. Sen så är de snacka om att brudarna ska åka utomlands i slutet av sommaren så de bara att börja spara serru :)


Sen åkte bea hem till dynäs och jag begav mig hemåt. Började städa här hemma. Det blir riktigt storstädning kan jag säga har städat överallt så nu är de skinade rent faktis känns skönt. Sen nyss fick man ett telefon samtal som var mindre kul :( Roger,talli och niklas kommer inte upp ihelgen fan vad sur jag blir nu alltså. Jag som hade sett framimot de ju. Vad ska man göra ihelgen nudå?! Lördag ska jag ju jobba men vadå? ska jag göra imorgon då. Bea ville iförsig att jag skulle gå ut men jag sa ju ifrån. Men nu kan jag ju säga att jag kan gå ut lär hon bli glad. får jag följa med ut och fira hennes födelsedag. men får se hur de blir, vilket fall som helst ska jag åka hem till henne imorgon ska hon få sin födelsedags present. Hoppas hon blir glad ;) Så jag kan få en tårtbit lr två :p Men man får väll se till att träna innan så man är värd en tårtbit.


Jaha vad ska man göra nu tro då? sitter och glor du är vad du äter man får ju aldrig ångest när man kollar på de. ne tror jag ska åka ner på hemköp och handla något att äta harju inte ätit någon middag idag så är jäkligt hungrig ju. sen lär de väll bli glo på teven hela kvällen bea lär väll titta in lite senare också.. Men men nu ska jag åka..

skirver mer sen lr troligast imorgon...

puss hej från en besviken tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0