Chips med potatisskal!!

hejhej..
Såg att de var ett jäkla tag sen jag uppdaterade denna blogg jag är så fruktansvärt dålig på att föra dagbok alltså jag är nog helt enkelt för lat ;)

Jaha kan börja med fredag då..

Jobbade hela dagen på frånö sen åkte man hem, bea och jag fick för oss att åkta till härnösand för bea var tvungen att hitta ett skärp.. men vi hittade allt utom skärp. sen kom vi hem då bröja vi att börja göra oss i ordning. Sen efter ett tag kom Sandra och Källman trevligt trevligt :) så vi satt här och drack vin och rökte och snacka skit hehe... Sen blev de ner till gladan där de var typ av nån karaokeafton. Men de var fan de tråkigaste jag ha gjort på länge alltså var så jävla tråkigt folk.. sen när skiten var slut fick bea och jag GÅ HEM. Fy fan de var så JÄVLA kallt sen hade bägge nya skor med höga klackar så de gick typ myrsteg fram, ett tag vill jag bara lägga mig efter vägen och grina haha ;P men väl hemma var de så skönt att lägga sig under täcket och sova.

Sen lördag klev man upp rätt i tid för man skulle ner på stan och kolla och träffa tres.. så jag och bea åkte ner var in på anybody och handla smink.. som tur jag hade var de 20% på allt i butiken så då blev jag skit glad..Men sen så hade jag endå köpt fel ton på sminket så där fick jag hehe :P Menmen sen gick vi till cafe där tres hjälpte mamma sin.. så kom ida med så satt vi där och fika och snacka massa.. sen åkte vi hem till mig och käka glass jag börja göra mig iordning och sen så kom tres och hämta mig vi drog till sundsvall.. Väl hemma hos tres fick man mat av lars tack tack :) sen så börja vi göra oss i ordning vilket tog hundra år.. sen kom lotta sen skjusa lars oss till camilla som hade föddelsedagsfest.. precis när vi ska kliva ur bilen ringer de så jag tror jag tar med mig allt jag ska ha ur bilen.. men preis när jag ser hur lars svänga ut och ska åka då komma jag på att väskan med legg och pengar och allt för tres och mig ligger där i.. så fyra tjejer springer efter bilen skriker och vifta men han ser ingenting.. vi tokringer och smsa men inget svar.. för karln har mobilen hemma.. men vi går in på festen och festa har skojj.. sen åker vi ner på stan först bli de 360 men de var mindre skojj inte så mycke folk.. så vi går vidare till olearys tres och jag kom in på olearys faktis fast de var från 23 år woohoo-.. hade rätt kul där inne.. sen blev de taxi hem :) sen var de så skönt att sova...


upp tidigt på söndags morgon skulle ju ta bussen hem i tid för man skulle slippa komma hem så sent.. så tres skjusade mig till bussen sen så komm bea och ida och hämta mig på buss stationen i kramfors.. sen så blev de mat på punkten jag tror vi satt där i typ 2 timmar efter vi ätit upp maten för i prata om allt möjligt hehe ;) Sen åkte vi hem och börja käka allt vi hade köpt hela vadagsrumms bordet fyllt med godis och sånt ehhe.. sen helt plötsligt fick vi för oss att åka till sundsvall vi hade inget att göra..lite av en vansinnes resa haha.. fel sida av vägen och sånt ehehe bra där ida :P Sen blev de max och åkte runt en sväng sen åkte vi hem.. Var så skönt ännu en gång att få lägga sig u sin vara sköna säng.

Sen måndag vakna man tidigt eftersom frege kom med albin och lämna han... Fast han var väl kvar hr nån timme och lekte med albin.. han vill väl inte åka hem till sin toalettlösa lägenheten hehe ;P sen så blev de lugnt mest hela dagen.. tills syrran kom och hämta albin och gick bort till morsan. Dom skulle kolla på majbrasa för syrran skulle passa albin när jag jobba.. sen så blev de till att åka till solle där man jobbade i baren på bowlingen de var jäkligt skojj faktis.. men men sen hem och sova, för dagen efter skulle man upp tidigt med lill pruppen :)


Idag ha jag inte gjort så mycke var i sundsvall med bea,veronika och fredrik.. köpte mest grejer till albin den lilla sötisen kan inte låta bli finns så mycke fint.. men men sen var vi hemma hos mamma en sväng.. fixade iväg 500 digitala bilder jag skulle framkalla inte dåligt ehhe ska bli roligt att sitta och hä in de i album sen haha..

Ne nu ska jag gå till min sköna säng är så grymt trött som vanligt.
Puss och hej dumma tjej..

"saknar dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0