Another day in paradise


Hallå alla glada..

Här är allt bra med mig.. Vad har hänt idag då.. har typ sovit hela dagen de var ju skönt men roligt att sova bort hela dagen.. sen vid halv tre så kommer talli och roger och hämta oss så skulle vi åka kolla lite grejer till deras hus.. men tror ni inte på fan att vi blir stoppad av polisen.. men de är inte de värsta utan sen bli bea och jag stoppad igen när vi skulle åka fixa lite grejer.. idag ahr dom vart på krigstigen tror jag haha.. tror att dom inte trodde de var jag på körkortet för dom bah säga ditt personnummer sen bah vilket år fick du körkortet, man bah hallå tror ni inte de är ja.. dom bara jo men här var du mörkhårig och nu är du blond.. tror fan jag måste fixa ett nytt körkort för ingentror att de är jag och de där är bara tre år gammalt.. sen var vi på punken och käka, jag albin och bea.. alltid lika smaskigt där ;P lr hur bea? sen är jag hos mamma nu för hon är i findland så då ska jag ta hand om hundarna och huset.. albin har gått och lagt sig och sussa han. snart ska jag placera mitt arsle i soffan och glo på teven.. snart komma min lilla skitunge jocke med :P men han är ju typ den snabbaste i den värld lr inte? :p

igår då gjorde jag typ inget helelr tog de lugnt var trött efter resan hem från kalix.. kom hem söndag kväll/natt.
hela dagen tog vi de mest lugnt.. sen såg jag en film black christmas var väl inte den bästa jag sett.. sen hämta jag bea och albin.. åkte vi hem och käka och sen bara snacka skit.. sen kom kikki en sväng och talli.. satt vi och snacka massa.. sen när talli kommer säger han fan vad blek och sjuk du ser ut jag bara ja fy fan ha så ont i magen.. kolla han på bordet står en hel kyckling uppäten.. han bara inte så jävla konstigt när du ätit en hel kyckling vilket jag ska poängtera att jag ej gjorde bea hjälpte mig lr? ;) haha fan vad jag skratta.. sen kom roger och joina oss en stund med..

Ne nu ska jag se teve haha :P
puss hej 

bild från när halva familjen spela tevespel.. kolla vad glad jag ser ut :P
image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0