kepp on calling ....

hejhopp i lingon skogen..

nu sitter man här på jobbet :/ har ju vart ledig två veckor så känns lite tärt att börja jobba igen men men de är ju pengar som jag alltid säger.. jobba igår med men de var en kort dag idag ska jag vara här till halv fyra har hand om konferans hela dagen.. Jaja igår så var jag jocke och bea på paradis badet de var väldigt kul faktis.. fast de roliga är att man blir väldigt less fort.. jag mena när man var liten hade man kunnat hålt på i flera timmar nu blir man less på en timme .:P Men de var kul endå tycker om den när man åker på ringarna haha.. fast de är drygt att gå upp för trappen med den men de är ju motion iaf ;) fast sen åkte vi på donken så deblev väl lika typ.  trodde helt allvarligt att jag skulle somna i bilen hem för på vägen dit höll jag på somna flera gånger... men jag nicka inte till nån gång var nog för jag var så konsentrerad hade inge spolarvätska och de var massa skit på rutan plus snö storm typ så de var lite dyrgt att köra :) Väl hemma tog jag täcke och kudde och la mig i soffan och kolla på teve.. jocke åkte i vägen en sväng men sen kom han tillbaka och körp ner med mig och vi myst och såg en film :)

Ja vad händer idag då? har inte en blekaste?! ska ju jobba länge först sen får vi se vad som händer fötter... föresten i tisdagas så börja jag och bea dricka vin bara för vi hade så tråkigt.. så låna vi en digitalkamera för vi skulle knäppa massa sjuka kort men blev inte så mycke kort vi blev mest full typ haha :P sen kom daniel och markus och carro förbi.. sen kom sandra en sväng med hehe :)

Ne om man ska gå och göra någon nytta kanske? ;) skriver väl mer sen...

puss hej

*föresten jag är kär*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0