kom och ta mig då!!!!

hejhopp alla glada...

nu är vintern här också.. ussch och fy visst är de mysigt med vinter men jag hata kylan..
tror jag ska frysa ihjäl faktis.. Ha de hänt nå roligt på sistonde då?
ne de väl mest var massa komplicerat skit som ingen orka med... men men nu ha de ordna sig...
Är livet inte nog komplicerat ska vi göra de mer komplicerat.. vad ska man göra med allt så?
ja jag hoppas de ordna sig, att man få nån rätsida på allt... 
Kan man inte få ett tecken från ovan så kanske man vet...
nu är jag i kalix föresten, igen :P Alltid lika trevligt.
sitter och lyssna på en jävligt bra låt nu..
matisyahu-jerusalem...
ibland tänker man på livets mening, varför är man här? vad ha jag för syfte här?
dom svaren kommer man nog inte få förns man ligger i kistan...
ne nu ska jag göra något tydligen, bra tack hej...

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0