mange schimt wooohoo lr?!

hejhopp alla glada..

vad gör ni en dag som denna? Jag gör inte så mycke mår apa väldigt givande :(
Vad gjorde jag igår då.. var vi leta gran här i kalix, ja ni hörde rätt.. Men de var så tort på gran helt sjukt
tror vi åkte runt en timme utan att hitta en gran helt sjukt.. Varför vi leta gran var för jockes tjejpolare skulle gör nån
krans till skolarbete.. Sen efter vi tillsist hitta gran då åkte vi bara runt, jag,jocke,dalla,josse,carro. Det är typ det man gör i kalix åker bil runt runt ;) Jaha ikväll ska jag nog vara chaffis åt dalla och jocke vad jag vet än. De är något med mange schmit i luleå så vi ska åka dit.. :P

Undra sa flundra om gädda är en fisk? ja de kan man ju fråga sig ibland. vet fortfarande varken ut lr in.. men som sagt tiden löser alla svar lr vad bruka dom säga :P Föresten här i kalix är de skyltsöndag redan nu på söndag.. skulle vart mysigt att vart kvar och kolla men hinner inte de måste ju hem till min skitunge där hemma :)

Ne nu ska leka med lilla diza.. söt unge hehe...

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0