hejhopp gummi snopp

hejhej hemskt mycke hej hej hej..

Jaha vad ska man säga om denna måndag har inte gjort mycke mer än attt jobba.. nu ska vi åka bort till beas syrra som fyller 8 år idag :) Kom hem igår från kalix har haft väldigt trevligt faktis..Var faktis ut i kalix med, var ut med jockes syrra sandra :) som förövrigt har en väldigt söt son som heter benjamin som jag fick busa med lite :)

Kom ju hem igår då var bea helt tårögd för jag äntligen kom hem till henne hon hade städat och gjort fint.. Jag mena klart man sakna nån så snäll och bra som mig hehe :P

Sen idag så fyller ju Sandra 21 år.. Grattis till att bli tant som oss andra ;) Tänkte vad många år vi kännt varandra nu helt sjukt :) Tänkte skriva mer sen men..

image49

puss hej

Kommentarer
Postat av: sandra!

tackar tackar nu är det inte bara du som är gammal;P

2007-10-15 @ 17:36:55
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0