no shit charlotte :P

så har man blivit utmanad av bettan att berätta 7sanningar om sig själv? Haha! vad säger man jag kommer fan inte på något men vi ska försöka. :)

1.En sanning är väl att jag prata alldeles för mycke jämt även fast jag inte har någon röst kvar ;)

2. Att jag är väldigt tjurig får jag inte som jag vill, då gör jag ingenting..

3. Jag älskar och shoppa jag med, hade jag haft obeskrivligt med pengar hade jag handlat allt men mest för tillfället älska jag klänningar..

4. Att jag älska min familj och vänner fast jag har väldigt svårt att erkänna och säga de för dom.

5. Min första riktigt kärleksfulla puss var på en vedhög hemma hos mig när jag var 5 år. med vem hade ni bra gärna vilja veta :P

6. Jag har alltid vart en riktig sportfantast. Tror jag ha hållt på med 7 olika sporter om inte mer.. men fotboll är de som ligger mig varmast om hjärtat.

7. Att jag har ett löjligt stort beroende av godis.. kan inte gå en dag utan jag har ätit någonting iaf :)

Detta var kanske inte så roliga sanningar men.. haha men vilka ska jag utmana då, för dom ha väl redan gjort.. aja men sandra och magda.. bettan har ju redan gjort ;)

Jaha då är man i sundsvall då. var ute med min brutta igår tres :) börja för grunda här hos tobias sen så åkte vi till matte där vi var några som förfesta de var väl skoj.. sen gick vi vidare till något ställe sen till nästan och sen till nästa hehe :) men jag hade kul var dock inte så full faktis konstigt nog med tanke på vad jag druckit.. men men.. tres var ju full iaf :D vi behöver ju inte gå in på detaljer men ;) nu är jag vaken och pigg sjukt att man aldrig bli bakis typ känns som jag kan sätta mig i bilen och åka hem nu.. sen ikväll ska man jobba undra hur fan de ska gå har ingen röst alls.. inte igår heller för övrigt alla mobbade mig :( men men vi får se hur de går...

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0