äckel katter :(

hejhopp..

Nu ha jag hunnit uppdatera två gånger utan att du har hunnit läsa kikki så nu bli de mycke när du kommer hem hehe ;)

Vad ska jag börja med.. jo jag kan ju skriva en sak angånde rubriken.. lr igentligen inte för de är så jävla äckligt så jag spyr bara jag tänker på de... Men men kan ju börja då berätta kan jag få dela med mig av äcklet.. som alla vet så har ju tjejer en sådan där trevlig vecka i månaden.. jaja så kasta man ju tampongerna i en påse i papperskorg på toan.. så när jag kom hem blev jag lite fundersam när jag såg de låg massa tuggat papper med lite rött på i vardagsrummet.. men men tänkte inte så mycke på de utan går till toan för kasta de.. men när jag kommer in dit får jag en chock där ligger de massa papper och halv ätna blodig tamponger fy fan vad äckligt trodde jag skulle vrida nacken av dom alla tre.. då har dom käka upp massa äckliga använda tamponger.. vad fan hur äckliga får man vara? sen går jag inte till köket då har dom dragit in de dit med.. fy fan.. jag gick runt och svor för mig själv i en halv timma tror jag.. less man kan bli och mellan svordomarna så kom de en och annan kräkreflex.. ne kan inte säga annat än fy fan....

Aja sen var jag bort till angela en sväng och snacka lite skit med henne och sandra trevligt trevligt...
sen skjusa jag henne till frånö och jocke för han skulle lämna saker hos stefan.. Sen åkte hem hit och bara glodde på teven sen somna jag som vanligt.. är så jävla trött nu på kvällarna när man kliver upp så tidigt.. idag har man jobbat igen.. men nu har man slutat faktis och ska inte jobba förns måndag fan vad nice :) få se vad som händer ihelgen, grabbarn och bea och kikki och natta kommer upp från sthlm imorn så de bli trevligt.. få se om de bli nån utgång ihelgen då.. albin är ju hos frege så.. om man inte ska jobba  på gladan då..

föresten sen ska jag klippa mig tíll veckan.. och färga håret med.. komma bli dyrt men är så less på färgningarna man gör hemma som aldrig funka.. men men hoppas de blir bra.. dom lär säkert ta en hel del av mitt hår för de så jävla slitet.. :( men men vad ska man göra inge fint när de är slitet heller..

Ne nu ska jag åka träna ser ni...
nå pics från ihelgen,,,

puss hej..

image27
Bea och jag :)

image28
Natta och jag (jag en anning full)

image29
Haha fy fan vad ful man kan vara och full...

image30
sandro och talli :)

image31
bea och sandro :)
image32
Kan jag vara seriös nån gång?!

Kommentarer
Postat av: beet

Det där måste vara bland det vidrigaste jag nånsin hört. Fy fan! :P

2007-09-13 @ 21:27:11
URL: http://beet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0