För den som letar?!

Hejhopp min lilla sockertopp..

Ja kikki nu uppdaterar jag lite för din skull så du ska ha något roligt för dig om dagarna med :P
haha.. Här sitter jag och lyssna på lars winnerbäck kom precis ur duschen.. Fan vad skön musim han gör den karln.. sitter här bara funderar på livet :)

Jaha vad ska man berätta de gamla vanliga.. har jobbat idag.. fy fan känns som man bara jobba hela tiden men de shysst med lite pengar.. med tanke på att min bil lär väl rasa snart sen så hade jag tänkt gadda mig igen :) för nu var de ju ett tag sen sist.. Halgen har varit intressant på många sätt och vis..

Fredagen så jobbade jag på gladan var en lång kväll tycker jag men bea satt och höll mig sällskap satt ju i gaderoben vilket inte så kul :P folk undra om man har gått ner sig lr sitta i skamvrån för man sitter där och inte står i baren.. men men fick nån och sova med iaf :) fast jag är inte glad på han på han över de ena och de andra men de vet han själv.. nog om de :)

Lördag då.. vakna tidigt för en viss liten albin ville kliva upp serni :P sen tog jag de mest lugnt hela dagen.. Sen mot kvällen hade man ju lova brudarna och gå ut så vad gör man ;) kvällen startade med vin som för övrigt smakade apa kvällen till ära.. men men sen åkte vi till bollsta och drack alltid lika skojj :) trevligt sällskap.., Sen blev de ju till att åka ner till kramm.. Hade jävligt kul.. kikki försvann iväg på gladan.. menjag bea och dinah sprang till kramm och dansa och drack hade jävligt skojj.. de blev ju tequila som vanligt med hehe.. men jag tror jag var lugnast av hela gänget.. för alla har minnesluckor lr så ha dom spytt så hehe,..

Imorn kanske man är ledig från jobbet faktis de ska bli jävligt nice :) om de nu blir så vill säga :P
Ne nu ska albin få hoppa i duschen och sen sova,,. imorgon efter dagis ska ska han till sin far..


puss och hej.
.image25

Sen albin kanske en av dom sötaste ;)
image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0