jobb och jävulskap

hejhopp min kära läsare..

Jaha just nu sitter jag på jobbet vilket är inte allt för givande men men vad gör man..
sitter och vänta på att gästerna ska äta klart sin frukost så jag kan få duka bort den sen börja städa så jag kan
få åka hem nån gång ;) Igår jobba jag hela dagen typ sen blev de till att åka och träna.. sen när jag kom hem fick jag veta att vi var bjuden på tacos hemma hos angela trevligt trevligt :) och förövrigt mycket gott.. sen så var de bara hem och sitta framför teven och dryga.. där i soffan hade ett och annat sjukt samtals ämne lr hur tjejer hahaha :P
Sen tvättade jag och bea lite så de blev ju sent innan man gick och la sig igår.. sen kom johan och roger förbi en sväng alltid lika trevligt :) Föresten ingen som vill ha en? två? tre? katter? nu är jag så less på dom så jag håller på dö.. dom käkade upp tre nappflasker till albin igår fy fan vad arg jag var på slutet av kvällen alltså :(

uppdatera mer senare jobbet kallar..

puss hej

jaja hej igen..
Nu är jag tillbaka några timmar senare.. nu har jag faktis till och me dkommit hem ser ni.. Slutade tidigt idag :)
Men ska strax åka träna tänkte jag :) Helg bestog mesta dels av jobb och lite annat sjukt men men.. de var ju bra att man jobba så man fick ihop lite pengar.. imorn ska man klippa sig och färga håret hmm alltid mitt hår komma försvinna :( hoppas färgningen blir bra iaf.. ne fan nu ska jag ta mig i kragen och fara och träna..
ska lägga ut ett kort på mig och bea från söndags morgon klockan sex :P men varför sitter vi och ser så mystiska ut i en bil :P ja de är hemligt hemligt de är de bara vi som vet hahaha :P

image33
så kul an man ha klockan 0600 på en söndag :P

puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandret

Hehe ja tror jag vet vad ni pysslade med där jag;p

2007-09-18 @ 11:20:19
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: jocke

haha jag vet vad ni gjorde mongo : )

2007-09-19 @ 16:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0