tekniken?!

hejhej här på morgon kvisten..

Tror jag är nå trött idag lr?! höll fan inte på ta mig ur sängen imorse men tillsist var jag så illa tvungen..
nu är man på jobbet sen en timme tillbaka typ åååhh :( tvingat i mig en kopp kaffe så jag ska vakna till lite grann iaf.. idag är de inte så mycke så lär väl sluta tidigt :) så då blir de träning woohoo vad skönt..
Vi tänkte avliva katterna först här i veckan för dom är så cepe.. men en djurkänslor sa till mig att de fick jag inte.. när dom satt där och kolla på mig med sina stora ögon kunde jag inte vara kalla och tänka att dom skulle dö.. så nu har jag fått bea på andra tankar med.. så vi ska börja med att gå ut med dom i koppel från börja innan vi släpper ut dom helt så dom inte springer bort.. Jag älska ju djur.. när jag var mindre skulle jag ha alla djur.. men nu när man växt upp förstå jag varför mamma blev så less när alla djur smuttsa ner och pissa hemma.. Nu förstå jag varför hon jämt blev arg och sa att hon skulle avliva dom.. Nu märks de man själv blivit den där vuxna som inte orka med passa pisskatter.. fast innerst inne så jag fortfarande den där lill tjejen som vill ha massa djur :P bara de att jag behöver min mamma som städa upp efter mig....

nu när jag börja prata om mamma och när jag bodde hem blev jag fan sentimental.. Sakna att bo hemma med mamma och mina tokiga syskon.. de var ju aldrig en lugn stund dä hemma haha.. ibland var man så less på sina syskon som man ville spy men jag älska dom endå.. Och specielt min söta mamma som är den finaste och goaste mamma man kan ha.. Älska henne med..

Ne om man skulle gå ut och ta hand om gästerna ska snart ta undan frukosten och sen käka lite själv med hade jag tänkt :)  jaja uppdaterar lite mer senare.. (fan vad duktig jag blivit att skriva blogg)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: christin

om du bara visste hur grymt imponerad jag är av dig som bara skriver o skriver o skriver ;) haha

2007-09-20 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0