vimsig lr bara mongo?

hejhopp alla glada..

ska väl uppdatera då eftersom visa personer så gärna vill de hehe..
Sitter här framför datan och kolla runt bara.. nyss ringde de en tant som heter berit som fått mitt nummer av nån för
hon hade hittat min bort sprugna katt berit haha vilket sammanträffande.. men men
Idag har man jobbat tycker jag inte gjort något annat dom sista dagarna.. sen efter de var jag och träna sen gick
jag och bea och albin ut och gick lite drygt en mil så idag har man vart hurtig.. sen blev de mat när man kom hem och sen städa hela lägenheten så idag har man vart händig :) Men känner mig inte riktigt frisk i kroppen vette fan vad de är alltså.. Känner som jag ska svimma hela tiden och helt yr och kallsvettas de något som inte står rätt till iaf :( men men hoppas de ordna sig iaf..

I lördag var man ju hemma hos mamma och fira hennes och juhas bröllops dag.. massa folk där.. Jag och jocke åkte dit.. de var god mat och massa skratt hehe.. sen var de spel som gällde... Juha sa att de hette Emelie förlorar och blir sur men så var de ju inte riktigt eftersom jag aldrig förlorar men :P Men hade riktigt trevligt alltså :)

Imorn är de jobb som gäller som vanligt och träning nice nice :) Finns de något annat roligt att berätta? hmm
på lördag blir de förmodligen så att man går ut, eftersom min ärade sambo så gärna vill de ;) Fan vad trött jag börja bli, blir väl så när man kliver upp så tidigt. Fundera på ta nån ost macka och te innan man går och sussa..

Men men lär väl uppdatera mer imorn lr något sånt :P
Tycker om dig jocke...

image24

Jobbet i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0