heartbeats

ibland känner man verkligen hur nere man är alltså.. :( just idag är en sådan dag känner mig bara piss less på allt och verkligen hur mitt liv suger.. Igentligen har jag väl ingen speciell anledning till att känna så här men ibland blir det bara så.. man vill bara gömma sig och aldrig komma fram nå mer.
Detta är väl mindre intressant för er men tror jag håller förblöda ihjäl alltså, vad fan liksom?! jag bruka aldrig nästan ha nå. Men nu my good. Trodde jag skulle dö imorse när man vakna.. och detta gör ju knappast humöret bättre om man säger så. Jobbar hela helgen med wiiihoo vad skoj lr så inte då.. men vad ska man göra.. men tog ledig sista april iaf, då ska jag gå ut har jag bestämmt.. :) då ska jag joina ligan och supa skallen av mig hehe.. sen ska jag gå på kramm för första gången sen september tror jag det var hehe så det var ju som ett tag sen.. men ihelgen kommer nog det blir rätt skoj att jobba lördag endå för 82:orna har klassfest och man känner ju rätt många från den års gången om inte annat albins pappa hehe :)
och nu tillbaka till mitt gnäll.. jag vill ha närhet nu.. är så less vara ensam iförsig är snart sommaren här och då är det väl bättre och vara ensam. sen har jag ju ingått en pakt med min bästa vän tres hehe :p så men endå lite närhet hade inte vart fel, någon som höll om en om nätterna.
Sen mår jag rätt dåligt över något annat ibland med. Bruka tänka på det lite nu och då.
När jag tänke rpå hur det kunnat varit blir jag helt tom, men jag vet att jag gjorde rätt beslut men man kan endå inte sluta tänka på hur det kunnat ha varit.. i sommar hade du vart här då. men men man ska inte tänka på sånt här man gräver bara ner sig själv då. Ska väl tänka postivit för finns ju mycke bra i mitt liv med. så jag ska forsätta tvätta och försöka raska upp mig..
sen imorn åker albin till sin pappa då blir man ännu mer ensam här hemma.. aja

puss hej

 
Tycker om er brudar.

"Ten days of perfect tunes The colors red and blue We had a promise made We were in love"

Kommentarer
Postat av: sandra

Men snyggt emelie! jag ser framemot värsta party med dig på sista;) fan vad skoj vi ska ha gumman:) Puss påre!

2008-04-22 @ 09:01:36
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: Malin

De kommer bli hur bra som heeeelst på sista april! Kung att du har tagit ledigt :)

2008-04-22 @ 09:46:38
URL: http://mine.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Ja jag fattar inte hur du orkar jobba VARJE helg?! Jag skulle dö!... Nä nu äre bara att ladda upp! En vecka kvar bara ;)

2008-04-22 @ 12:36:48
URL: http://mine.bloggagratis.se
Postat av: Ida

ska du nte bli ihop med frege igen? KOm igen nu! Ni passade fan ihop och ni har ju albin! gammalt groll kan glömmas och kärlek blomstra på nytt!

2008-04-23 @ 21:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0