how you like that bitch!

hejhopp..

ännu en kväll har jag tagit min röv till datastolen för att skriva om mitt intressanta liv :P
Idag har jag väl endå inte gjort så mycket tränat och varit hos frissan.. som för övrigt tog alltså
3 timmar haha.. Färgade utväxten vilket tog som lite tid va, sen så klippte jag mig också. Så nu är luggen tillbaka igen. Men jag blev nöjd. Sen efter jag hämtat albin på dagis så åkte vi handla lite mat hit hem..
Jag har faktis, hör åh häpnad, lagat mat själv riktig mat. Blev fisk och mos och kokta grönsaker de ni ;)
Det är ju fan riktigt duktigt för att vara jag. Sen fick albin hoppa i sängen. Och jag kastade igång rullen remeber the titans. Fy tusan vad bra den filmen är alltså. Man blir tame fan sugen på börja spela fotbolls själv alltså :P
När jag ser sådana filmer bli jag så inne i dom helt sjukt, blir som jag fan är med i laget typ haha..

Vad händer till helgen då? kanske lite tidigt att börja prata om helgen på en måndag kanske?! haha ..
Fast jag har ju min helg planerad redan. Man ska jobba hela helgen så. plus att jag jobbar onsdag med studenterna ska ha en 50 dagar kvar till studenten fest. Fast andra är ju välkommna att komma med.

Idag blev jag så glad när jag vakna och solen lyste, det helt sjukt vad solen kan göra.
Jag blir som en annan människa man får verkligen vårkänslor. Även fast jag inte har nån karl att dela mina vår känslor med haha.. Men det ringde en riktig snygging härromdagen faktis. Var ett tag sen vi prata. Det var riktigt trevligt, får alltid skratta när man prata med han. Han ska flytta hem till sundsvall igen, ska bli kul att träffa han :)
Ha som inte hänt något intressant dom sista dagarna?! Går mest och vänta på att, hmm ja igentligen vad väntar jag på? tror jag seriöst att, hmm ne.. Skit i det.. Vet ni vad jag ska göra så här nio på kvällen. Ställa mig och diska bort eftermiddagen hehe :P

aja men skriver väl mer imorn...

puss hej

"ingen vet om det, men jag ska berätta allt för dig, jag ligger på sängen och tänker, tänk på mig. Jag är inte kär henne för vad hon är, utan för vad hon inte är, jag vet låter konstigt när jag säger det, men jag är kär i den fulaste flickan i världen"


 
Helt ärligt, fy fan vad håkan hellström är snygg alltså. Har avrit hemligt kär i han sen jag fan var 14 lr något..
Finns ingen som passar lika bra i sjömanskostym som han ;) Tur att han är på storsjöyran i år.

 världens bästa katt selma :)



Kommentarer
Postat av: Angela

Ingen bild på dej när du har klippt dej :)Allt bra annars då??

2008-04-15 @ 00:43:15
Postat av: Lina

Du måste ju lägga upp bild på nya frisyren =)

2008-04-15 @ 11:48:23
URL: http://neithotep.blogg.se
Postat av: Lina

Jag hade löshår där =)
Jodå allt är bra, med er då?

2008-04-15 @ 15:49:32
URL: http://neithotep.blogg.se
Postat av: mella

mjo det var helt ok!! :D

2008-04-15 @ 18:58:06
URL: http://mella.bloggagratis.se
Postat av: Frege

Ahh.. inte den där spyko katten! Har fortfarande ärr över hela magen!! :)

2008-04-15 @ 22:29:06
Postat av: Mella

haha jaaa självklart :D

2008-04-16 @ 12:30:03
URL: http://mella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0