Med hjärtat i halsgropen!

hallå hallååå...

Jag ska lägga in en bild på min nya frilla sen.. har tyvärr ingen nu och hinner ej att lägga in någon heller..
ska bara skriva en snabb blogg nu innan jag gör mig iordning för jobb...

Idag var jag och träna som vanligt, inte för jag blir nå mindre känner mig bara mer uppsvullen :(
Men men sen åkte jag hämta albin på dagis och åkte hem till mamma. och satt med mamma och elin ut på baksidan och stekte i solen.. fan vad varmt det var när man satt mot hus väggen kändes fan som sommar alltså..
Mitt i vårat samtal stannar mitt hjärta, och jag ser något jag har inte sett på fler månader. Kändes så himla konstigt.
Första gången på fyra månader, men inte ett ord. Vad ville gud med detta tecken då?  trodde jag skulle svimma och dö där jag stod som ett fån.. men det måste vart det, det måste det. Vi var nästan helt säker alla tre...
helt sjukt känns det som..

aja sen har det inte hänt så mycke mer. har bara tränat och vart med albin.. igår var vi på stans lekplats och albin tyckte det var jätte kul,. han ville ej gå därifrån men tillsist blev jag tvungen att tvinga han för jag höll på frysa ihjäl där jag satt.. föresten jag har ju bilder hemifrån idag, mammas snuskiga hundar hålle rpå försöka para sig hela tiden.. dom försöker alla tre samtdigt haha.. helt sjukt.. sen har jag skaffat en ny pojkvän har bilder på det med.. jag och herr apa hehe.. ska lägga in dom imorn, tillsammans med en bild på min nya frilla tänkte jag...

ne nu måste jag sluta om jag ska hinna göra mig klar för kvällen, lillsyrran ska vara barnvakt till albin hon :) snäll hon är som ställer upp.. :) hoppas det blir mycke folk ikväll :)


Föresten grattis magda och björn till lilla julia :) Vad kul för er att det blev en lillflicka.. Äntligen magda :) du slapp iaf vänta och gå två veckor över tiden som en annan hehe :)

"can you take all away, can you take all away, when you shout in my face"
puss hej


Kommentarer
Postat av: mella

haha mmm det var nära att det skulle bli en sån kväll :p jaa jag ska jobba åh slita hela förbannade veckan ..själv
då?

2008-04-16 @ 19:25:40
URL: http://mella.bloggagratis.se
Postat av: mella

hahah näe det är synd om er

2008-04-16 @ 20:33:49
URL: http://mella.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

vad var det du såg som du inte sett på 4 månader? var inte så hemlighetsfull!

2008-04-17 @ 11:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0