sommaren är här..

Och jag känner mig inte det minsta postitiv för fem öre :(
Jag känner bara för slå huvudet i väggen, bland annat för att jag orka inge mer sen
för jag har så förbannat ont i käften så jag hålle rpå avlida. Min visdomstand vill komma fram
men är som det inte går eftersom det blir såhär ofta att jag har skit ont i käften sen går det över efter några dagar sen blir det samma igen efter ett tag. ÅÅh sug, sen känner jag så här? varför vill ingen ha en för? är jag så jävla hjärndöd och iq befriad och ful så man inte ens finns på marknaden längre.. Känns verkligen hopplöst.
man ser alla förälskade par gå hand i hand ute och pussas och bara gullar. Jag blir så irriterad så jag skulle kunna köra över dom. Iförsig lär det ju gå åt helvete för dom med för det gör det ju för alla. Finns ju inget som är äkta kärlek längre. vi människor har förstört det med våra lögner och svek. jag säger varken att tjejer lr killar är nå bättre. Iförsig nu när jag sitter här och klankar ner på kärleken förstå jag endå inte varför jag vill ha den? Det är väl nån bitterljuv känsla jag vill utsätta mig själv för antar jag.. En sak är ju lite roligt, var in på arbetsförmedlingen igår, där fick man postitiv kretik iaf. Hon bah: ja du skulle passa bra i affär du som är så fräsch och snygg. alltså du ser verkligen fräsch ut. tränar du? ja det syns att du träna för du är så fräsch.. hehe ja vad säger man? det var ju kul att nån sa det, jag mena verka ju inte som nån kille tänker så om en iaf..

ne nu ska jag ta mitt gnäll härifrån och förpesta någon annans tillvaro kanske..
ska nog åka ner på stan och titta in en sväng till sandra och vräka i mig en glass lr något..

 puss hej

Kommentarer
Postat av: You know who.. ;P hehehe..

Nu får du ju ge dig..Du är väl visst fin..Även om ingen kille säger dt så är dt för dom är blyga..lr nått..Som jag sagt tidigare..man blir glad av att se dig varje gång man nu ser dig.. ;P

2008-04-25 @ 16:20:39
Postat av: Emelie

hehe thanks ;) kul att nån tycker det :)

2008-04-25 @ 19:15:46
URL: http://sprinky.blogg.se
Postat av: beet

Haha, tänk att det är som plockat ur min hjärna! Men vet du en sak hjärtat? Jag tycker att du är stenSCHNYGG! Sådeså! Har du förresten lust med en snabb liten Sundsvallstripp över dan på Onsdag? Är så sugen på att shoppa och det var så länge sen vi gjorde de du och jag :) Du kan väl höra av dig? PUSS!

2008-04-25 @ 21:25:04
URL: http://beet.bloggagratis.se
Postat av: Lars

Ha, ja nog fan är det människan som förstört kärleken alltid!

2008-04-25 @ 23:03:21
Postat av: Lina

Härligt att få sådana komplimanger från amv, det är inte illa =)

2008-04-28 @ 10:53:45
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja jag har sett den allt för många gånger haha, kan typ replikerna =P

2008-04-28 @ 17:48:24
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0