Straffad..

igentligen vet jag inte vad jag ska skriva lr säga.. jag saknar ord.. men känner endå att jag måste få ut något ur mig... Vad fan är det med världen igentligen? Vad har hänt med människan? har all moral och etik försvunnit?
Är all kärlek och moral borta? Känns som att det är någon/något som är imot mig alltså? när man precis har börjat kommit över en grej och återhämta sig. Då kommer nästa smäll och kniv i ryggen av nästa person.. Jag fatta inte?! Vad har man gjort för att förtjäna detta? snart komma jag fan inte orka mer.. är det som är poängen av det hela? känns som man inte kan lita på någon. Och det tragiska med mig är också att jag tycker synd om folk fast dom gör mig illa så mår jag dåligt för deras skull.. hmm helt sjukt.

aja ska försöka sova nu iaf,, imorn måste jag ta i tu med min jävla tand också.. måste ringa tandläkaren om akut tid... sen ska jag träna...

puss hej


Kommentarer
Postat av: carro

jag är ledsen att det är sådär. hoppas det blir bättre! kramar!

2008-04-27 @ 22:55:28
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0