Vem får följa med dig hem?

hejhopp!

Sitter man här igen då. Blev som ingen boxning ikväll kunde ej övertala min syrra så.. ville inte gå själv heller
så då hoppade jag över det får se hur det blir nästa vecka hehe.. :P
Nu på kvällskvisten har jag legat och kolla på one tree hill. fick ju hem säsong 4 i förra veckan så har ju vart som ett kvälls nöje men nu är det klart.. skojja inte vad lucas är snygg ååh :( Ibland när jag sitter kolla på sådana serier bli jag så sentimental och tänker att om det kunde vara såhär i verkligheten. Fast igentligen så är det mycke av det som är i seriena, så är det i verkligheten med lr i mitt liv iaf. Men det enda som fattas är ju ett lyckligt slut.
Idag har jag jobbat på gladan. Vi har haft lite tokigheter idag strömavbrott och inge varmvatten ett tag och ja tycker det var saker hela tiden. Men jag måste säga att jag har jävligt kul på jobbet.. Gillar jeanette min nya chef väldigt mycke.. Hon är bra rolig, man får skratta mycke iaf. :) Ska jobba imorn med. Sen åker albin till frege imorn så då blir man ensam här hemma. det är så tomt när det bara är jag. Fast ibland är det skönt med. Ska försöka vila lite nu när albin är hos frege har varit rätt trött och grinig dom sista dagarna. Fast på fredag blir det ingen vila iaf hehe :P Då blir det partyyyyy yeah :) Vet att jag tjata om det men jag längtar verkligen ska bli så skoj att komma bort och umgås med mina vänner :) I laaw you girls!

Hmm finns det något annat skojj att berätta? har tänkt mycke på sistonde vad jag ska göra med mitt liv. Fundera på att börja plugga iaf. men jag ska komma på först vad jag vill bli. Ni som känner mig och ser mig för den person jag är? vad tycker ni jag skulle passa som? själv har jag så svårt att se mig själv som något hehe :P Låter ju lite sjukt men alltså jag vet liksom inte vad jag skulle passa som sen vilja jag ju trivas med det med..

Hehe just nu spelas en låt med björn afzelius - evelina.. Minns när jag var mindre bruka jag och min lilla syster evelina stå och dansa och digga denna låt.. hehe det ger mig ett leende när jag tänker på det. Tänk vad stor vi har blivit idag. Bägge två har varsitt barn och eget hus lr lägenhet. Fan vad gammal vi blivit. förut gick vi varandra på nerverna jämt haha lr haha mest du på mina :P Sen har vi elin som har gått från vart lillskiten som alltid gapat och skrikit som att kniven satt i henne. Men idag har vi mycke roligt tillsammans. Även om hon ibland inte tror på sig själv, så vet jag att hon är stark och skulle klara allt bara hon ville.. Sen har vi emil min enda bror hehe. Han är jag också stolt över, han är den som är mest tyst och mystisk tycker jag. Men jag vet att han är den som har ett väldigt stort hjärta.. Sen har vi lilla elvira hehe. Hon som grina för allt hehe.. Men hon kommer bli något stort en dag tror hon kommer bli någon artist av något slag :) sen lilla elisa känner jag ej än, men hon är en söt liten tjej som bli en strömberg in i hjärtat med hehe :) Sen har vi mamma hon älska jag så frukstansvärt mycke, ser upp till henne väldigt mycket. Hon är en av dom starkaste människorna som jag känner hon klarar nog allt, hon är lite som stålkvinnan i mina ögon :) jag säger det inte ofta till henne men jag älskar henne väldigt mycke.. mina syskon med.. :)

ne nu ska jag gå och ta en dusch sen hoppas i sängen...

"what goes around comes around, karma is a bitch"

puss hej


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Behandlings assistent kanske skulle vara nått för dig!:) Eller så kan du ju bli busschaffis som Håkan alltid sa;p

2008-04-09 @ 09:17:06
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: kikki

haha, ja, hur fan ska jag kunna överleva utan ditt skitsnack? :P emelie, jag lever för ditt skitsnack! haha! :P

2008-04-09 @ 14:28:36
URL: http://christin.bloggagratis.se
Postat av: Palle

HEMMAFRU! Gift dig rikt Emelie.. Mwahaha, tänker jag göra. Måste bara hitta nån jävel som är på väg att dö så pengarna kommer fort!

2008-04-09 @ 19:23:31
Postat av: Emelie

haha det var en bra ide palle ;) men som du säger måste ju hitta nån som är på väg och dö snart då :P lr får jag ta dig, min första kärlek. vad var vi fem år när vi bruka träffas och pussas? :) haha

2008-04-09 @ 19:37:45
URL: http://sprinky.blogg.se
Postat av: Palle

Ja fyfan, man var allt en liten kåtbock där i 5års åldern. Man är väl inget kap längre. Allt var så mycket lättare för 17 år sedan, tycker du inte? :D

2008-04-09 @ 21:38:37
Postat av: Emelie

haha ja du måste varit det ;) Haha ja allt var ju som lättre när man var yngre ;) Men visst är väl du ett kap? Hörde du skulle flytta hit till bruket, granne med mig :)

2008-04-10 @ 02:21:47
URL: http://sprinky.blogg.se
Postat av: gabban

ja jag menade ju förmodligen inte att allt folk blir gravida te höger å vänster i kramfors av misstag, självklart finns de dom som skaffar barn för att dom vill de, å jag har flera kompisar som blivit mammor väldigt unga så de säger ja absolut inget om...men jag vet även flera som behållt barn för att det typ inte finns nå bättre å göra å de va väl snarare sånna ja syftade på...

2008-04-10 @ 21:18:59
Postat av: gäb

haha jo man kan ju tycka de :)

2008-04-11 @ 08:59:45
URL: http://remember.blogg.se
Postat av: Angela

Tack för igår tjejen =)De var roligt =)Måste görs om snart igen =)Kramen

2008-04-11 @ 13:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0