how you remind me!

hej!

då sitter man här igen.. har igentligen ingenting intressant för fem öre att skriva :(
nästa vecka är jag ledig från jobbet.. så fundera på hitta på något..
är jävligt sugen på att dra ner till gbg alltså.. gå på stan och gå på liseberg skulle vara så jävla roligt. :)
Får se vad som händer, något ska jag göra iaf.

Varför kan min hjärna inte bara göra som jag säger?!
Vad är det för fel på mig igentligen?!


Sen ha jag fått så jävla ont i halsen med :( fundera på om jag håller på få en halsböld igen som
jag hade när jag var i kalix. Det fan bland det värsta jag haft alltså :( så jag hoppas verkligen inte de.
Sen vill jag fan börja träna igen, känner att efter man inte tränat på två månader att de börja synas buuuhuu :(
Det är grov ångest alltså.. så vill bara börja träna NU!


puss hej

  

Kommentarer
Postat av: Sandra

O no! Inte det där kortet där min arm ser ut att fortsätta i all evighet, Ghhhhaaa;p

2008-08-06 @ 10:40:03
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Jaaa usch för halsböld, och att tömma den gjorde mer ont än att föda barn. Nästan.

2008-08-08 @ 19:10:03
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0