on top of your world!

Ibland känner man sig bara så himla hjälplös.  att man bara kan stå brevid och kolla och hur mycke du än vill hjälpa funkar igenting. Jag försöker och försöker prata men känns som jag gör mig förståd i mitt tänkande.. :(
Men de ska lösa sig det ska de, det har jag bestämmt och allt ska bli som vanligt igen.


För några kvällar sen tror de kan vara i söndags låg jag och kolla på flugorna herre som för övrigt är en riktigt bra film.
När jag hade sett klart den kollade jag ut genom fönstret och vilken himel. Månen var så himla klar och stor och såg massa stjärntecken. Jag blev helt inne i de där, låg och kollade jätte länge och bara drömde mig bort, kändes skönt.
Sen ha jag börjat träna denna vecka :) i måndags så började jag igen och det var riktigt skönt att bara släppa tankarna och bara springa. Gick förvånansvärt bra med tanke på att jag inte träna på över två månader. Albin var med han också.. så himla söt så här ska man göra mamma. Väldigt duktig var han, sitter bara kolla när jag träna så man ska vara glad att de går så bra. Sen i tisdags fyllde lillebror 17 år. herregud vad stor han blivit alltså helt sjukt.. blev tårta och mat hemma iaf.

Idag är de fredag och man ska börja göra sig redo för jobbet snart. åh på söndag är man ledig iaf. skönt det.

Det är mycke som snurra i min hjärna jjust nu alltså. det är inte kul för fem öre alltså. Är det inte det ena så är de då de andra vill jag lova. kan inte allt bara bli bra? kan det inte bara bli som jag vill?

puss hej

   


Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe ja du jag har ingen aning, det återstår att se! =)

2008-08-29 @ 09:42:26
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0