they don´t care about us

hejhopp!

ännu en jobbar helg är av klarad. Ha väl inte vrt sådär super mycke folk på gladan men men..
För mig ha de vart lugnt för jag ha vart rätt trött inte blivit så mycke sova liksom ihelgen :P
Fredag efter jobbet drog jag och malin till judeby och kollade på rave i skogen, inte riktigt min grej men.
Kom hem vid halv sex och skulle upp på jobbet halv tio.. höll på försova mig flög ur sängen och till jobbet var mer död än levande på jobbet alltså :/ men men sen hade jag en trevlig dag :) sen jobb igen på gladan och sen hem ;)

Åh tankarna kommer endå inte ifrån alltså vad man än gör.. Jag måste ta mig en riktig funderare alltså..
Vad jag vill?! vad som är bäst för mig!

puss hej

  

Kommentarer
Postat av: Säändra!

Jag tycker att vi bokar den 13 för fest i Sundsvall. Jag är taggad!;)

2008-09-01 @ 15:43:08
URL: http://spetsen.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Men vilken tur att man inte svettas nått när man tränar,haha! Men skönt att äntligen komma igång. Vi ses säker där fler kvällar:)

2008-09-02 @ 20:32:40
URL: http://spetsen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0