grönsaker med dip och datahäng..

hejhopp min kära.

nu är man hemma i kramfors igen.
Försökte se filmen igår men somnade och sov en bra stund.
Sen tog jag de bara lugnt tills jag skulle hämta b på jobbet.
vi åt pizza och glodde på teven, fast b somna rätt fort eftersom ha var slut efter jobbet.

sen idag börja med att man klev upp relativt tidigt, vakna av att bs mobil ringde..
så mysigt att vakna brevid dig.. :) sen skjusa jag björn till jobbet, och begav mig själv hem.
tog mig faktis hem med bilen, de var ju en jävla tur. åkte och hämta albin.
sen hem till mamma, där jag har spenderat dagen :) fick tacos där jäkligt nice.
Juha har konstaterat att de är en drivknut som är trasig så ska ringa skroten imorn och kolla med dom
vad de kosta. Nu är jag hemma och beet kom förbi med dip och grönsaker som vi sluka på två sekunder.
så nu ligger vi här i sängen med varsin data och magont haha men trevligt ha vi hehe :)

imorn ska man jobba iaf, både på terra cotta och gladan. så blir ännu en helg av bara jobb.
sen lär de inte bli nån resa söder över nästa helg eftersom min bil ha pajjat känns jävligt tråkigt.
men vi ses ju på julafton iaf :)

Inte länge kvar till julafton nu, gud vad jag längtas, så himla mysigt med familjen samlad och julklappar och julmat.
ska bli mys de. Som sagt är jag typ klar med julklapparna. Bara b och mormor kvar sen är man klar.
Nån som har förslag på vad man kan köpa i julklapp till en 85 årig mormor? känns så himla svårt alltså :(
Men men förslag uppskattas ;)

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0