Family portrait..

hej mina trogna läsare..

ursäkta att jag inte skrev igår men hade ingen tid och ork tyvärr ;)

Dagen igår var helt okej blev inget supa iaf.. men men.. Kom inte upp ur sängen förns halv ett kanske...
Gick jag in till bea och la mig låg vi prata om vad vi skulle göra.. så fick vi snille iden om att åka till sundsvall..
Inte för vi hade nå mycke pengar men vad fan man lever bara en gång varför inte slösa :P
Så hade jag fått ett sms av mamma hade hon vart och lämna två nallar i postlådan på alla hjärtans dag.. hon är så gullig hon, tur att man har mamma iaf hehe.. sen gjorde vi oss iordning och bea skulle locka håret.. så säger jag fan vad det luktar bränt.. vad tror ni hjärnan har gjort då? hehe då har hon bränt bort massa hår detta är andra gången nu.. tyckte så synd om henne.. sen när vi skulle åka kom talli med 25 rosor till henne så då fick hon ju lite tröst iaf.. Sen på väg till sundsvall höll vi på krocka två gånger inte mitt fel dock.. sen i sundsvall köpte jag en klänning skit fin, sen en sådan tajt kjol som går under bröstet.. sen ett linne jag ska ha till den.. sen lite annat små plock :) bea köpte också en klänning och lite små plock.. sen blev det ju donken då.. så var det en kärring som satt alldeles intill oss.. börja vi dryga oss som om vi var tillsammans så hon skulle höra haha.. hon lär ju trott vi var knäpp.. :) När jag var i sundsvall så fick jag ett sms att en person jag håller nära hjärtat har klanta till det.. så jag hoppas det ordna sig för dig.. får ju höra idag hur det gick.. Sen när vi kom hem så skjusade jag bea till bollsta.. sen så fick jag herr besök.. :) det var trevligt.. satt och prata hela kvällen.. kul att lära känna nya..så det blev en mysig alla hjärtans dag tillsist endå herhe ;) utan alkohol hehe.. sen hämta jag bea och skjusade hem han..             

Idag vakna rätt tidigt.. åkte iväg och träna det var skönt.. fast gör lite ont i tatueringarna för dom börja läka.. sen var ja hem till mamma och lämna en liten alla hjärtans dag present.. måste ju ge henne något när hon var så snäll mot mig ;) sen kom jag hem vid två och käka frukost.. snart ska jag och bea först åka en sväng till veronika och titta på gustav sen hem till hennes mamma en sväng också.. måste bara duscha först är ju inte den trevligaste när man har tränat hehe :P Sen ska man jobba ikväll med wooohoo vad kul lr? men det är ju bra med pengar..
Jag ska nog beställa en ny tid till att forsätta med min tatto om en månad typ tänkte jag.. komma bli riktigt fint när det är klart.. fast man komma ju vara rätt gaddad då.. komma se ut som nån hårdrocks brud haha..Men är man hård är man.. sen har man inte hört något än hur det gick för dig :( antar att det inte ser ljust ut då.. aja håller tummarna..

ne nu skriker duschen på mig.. uppdatera mer sen...

puss hej

"Min prins tog sin vita häst och drog, så nu blir det till kyssa nya grodor igen"


 

ska uppdatera nu lite snabbt bara.. fick just en bild av en tjej som tycker jag är väldigt Sandra dahlberg.. :)


Vad tycker ni själva?! Tack så mycke för bilden :)


puss hej igen..

Kommentarer
Postat av: carro

haha jo jag tycker då alltid att det känns bättre! ;D åhå, det lät kul! ;) ja du får höra av dig så kanske vi gör det! kalix är ju inte så jävla kul :P

2008-02-15 @ 17:14:12
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Helena

haha var så god för bilden :)
Tycker fort att det är helt galet att ni är så lika =)

2008-02-15 @ 22:17:32
URL: http://caramell.bloggagratis.se/
Postat av: carro

haha jaa det får jag hoppas :D jo, jag sa åt josse igår och hon tyckte det lät som en bra idé ;D komma bort lite från denna håla också! haha aa, det borde du :p vad var det nu du jobbade som igen? typ bartender? :D

2008-02-16 @ 10:14:52
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: carro

haha exakt ;) åh, fan vad kul! nej jag ska vara hemma och plugga :/ har så mycket rester och går ju snart ut :/ så måste plåga mig lite ;p men du får ha det så kul :D

2008-02-16 @ 17:04:23
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: Benke

Fanns inte mycket likhet.

2008-02-16 @ 22:18:54
Postat av: Lina

På den där bilden var ni allt lite lika =)

2008-02-18 @ 15:19:51
Postat av: Lina

På den där bilden var ni allt lite lika =)

2008-02-18 @ 15:20:25
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0