Helgens bravader....

hej mina kära vänner...

Nu har jag äntligen släppat mig hit för att uppdatera om helgens bravader...

Jaja fredag började med att jag klev upp tillsist hade ju inte sovit allt för mycke men men ;)
Sen käka på gladan och sen så åkte jag på boa och bea gick på af.. sen hem packa grejerna till mig och grejer till albin.. sen begav jag mig till evelina och lämnade albin där.. sen åkte jag och släppte av bea hos angela sen åkte jag och hämta upp tres :) Sen begav vi oss mot sundsvall.. blev en hel del snacka i bilen ner dit hehe ;)
Sen fick vi ett sms av bangaren camilla och är väldigt besviken att du övergav oss och stannade hemma uingen sjukdomar i världen fanns till ursäkt hehe :P Aja vi kom hem till tres bror, där var tres mamma med som hade gjort mat till oss det var väldigt smaskigt.. sen satt vi och prata och tog det lugnt ett tag tids optimisterna liksom..
sen fixade vi en förfest... sminkade oss och gjorde oss klar.. fast vi fick ju gå på ett litet äventyr för att få tag på en plattång haha det var en halväg vi fick ta haha.. tres den hjärnan hon lägger sig på rygg med jackan och åker ner haha vacker syn haha.. aja sen så skjusar tres mamma oss till förfesten som var inne i stan typ.. innan vi kliver ut ta det lugnt nu tjejer haha.. alltid lr ?! ;) Aja förfeesten var helt okej faktis.. vi drack en del och blev väldigt fulla.. sen så begav sig tres och jag till olearys.. Där vi gick ner till baren där vi träffa kära goa roger :) så vi satt där och drack en del och prata med han så jäkla trevligt ;) Sen skulle vi gå ut och röka och träffa en vän till tres.. och när jag röker när jag är full blir jag ännu fullare konstigt nog.. men men så ska vi gå in igen jaha då vinglar jag till precis när jag ska gå in så vakten tar tag i mig och säger att jag är för full och får inte komma in nå mer ikväll.. FATTA NI?! Jag inte komma in?! måste ju vara ett skämt. har aldrig blivit nekad nån gång i mitt liv för att jag är för full haha det var det värsta.. stog där och diskutera ett bra tag med vakten men inget hjälpte.. det var väldigt hårt den kvällen för det var kontrollanter där för kolla att folk inte var för full och sånt. Roger kom upp för att försöka få in mig men icke det heller.. vakten hade bett han om ursäkt sen för jag inte fick komma in haha :P Aja men klockan var endå två så skitsamma om jag missade sista timmen då.. Så skulle vi börja promenera hem till tesan kompis.. trodde liksom det skulle vara en kort bit men icke.. och min hjärna snurra utav bara fan.. tror jag var rätt full endå nu när jag tänker så här efteråt haha.. tillsist fick vi ta en taxi för vi tog sådana myrsteg.. så kommer vi hem dit då.. Tres och jag går på toa vad tror du vi gör låser in oss på toan och kommer inte ut hahaha.. vad jag skratta.. ingen av oiss hade nå styrka i armarna för att få upp dörren men tillsist fick tres upp den haha pinsamt :) sen la jag mig i soffan och slocknade med en gång hade tydligen snarkat rätt högt med haha ja en däckad emelie är ingen höjdare.. folk hade ringt men jag reagerade inte ens..


Lördags vakna vi relativt tidigt.. försökte få igång min döda telefon men fixade så den laddades tillsist.. sen fick vi skjus ner till stan pratade med roger och han skulle komma ner och joina oss efter han sovit nån timme till.. men när vi gick där på stan så kom jag ju igårdagens party kläder vilket kanske inte var nån höjdare i storm vädret.. Jag hade kjol och pumps typ haha.. folk bara glodde jag skämdes som fan och tres med.. så jag gick köpte ett par tygskor för slippa dom där jäkla skorna.. men tres ringde martin som kom och hämta oss så vi fick byta om och sånt.. sen ner på stan igen.. tres och martin gick med varandra.. medans jag gick och träffa roger :) vi gick och käka och sen gick vi runt stan ett par varv och snacka massa skit satt i solen en stund och tog det lugnt.. sen fick han följa med mig och shoppa en tröja, fast han tyckte jag skulle shoppa underkläder iställe haha :P Har så jäkla kul när jag umgås med honom man får skratta jämt :) Sen så sa jag hejdå till tres och roger följde mig till bilen och vi sa adjö till varandra med.. sen tog man bilen hem till kramfors.pratade med stefan en sväng med, han tycker vi ska komma upp och festa i umeå en helg.. tror fan vi ska göra det nån helg framöver hade varit jäkligt skoj. tror tame fan att jag var full när jag körde hem inte riktigt hundra ihjärna iaf.. kom hem och evelina thea och albin och jag åkte hem till mamma och kolla på Elisa och käkade tårta mormor var där med.. var där nån timme sen skjusa jag hem evelina och thea.. så åkte jag hem och la albin.. sen var det dax att göra sig iordning för jobbet... var inte specielt motiverad kan jag säga var ju som lite slut från gårdagen :) For hämta min andra syrra elin som skulle passa albin.. sen ner till gladan.. hör av häpnad det var fan kö utanför när vi kom :) det blev bra med folk det var till och med fullsatt så :) Kändes lite lessamt att det var sista kvällen med jimmy och elisabeth kommer sakna dom :(
Men men påvägen hem så kände jag hur jävulska slut jag var i hjärnan kände mig tame fan utbränd, har aldrig haft en sådan känsla i kroppen riktigt läskigt.. men för lite sömn, fylla och jobb kanske inte bli så bra :P men men

idag söndag har avrit en riktigt slappar dag legat i soffan typ hela förmiddagen sen vakna bea och då drog vi till punkten och käka haha :P Det var gott fast hade inte vart helt fel med en pizza också har varit sugen på det i några dagar ;) Aja sen åkte vi handla en sväng sen begav vi oss till angela.. där satt tre tjejer bakis och fnittriga haha ;) satt där ett bra tag sen åkte vi hem och har typ bara legat i soffan och glott på teve.. bea och jag såg wallander filmen.. har sett den förut men den är riktigt bra så funkade igen ;)

Morgon dagen ska jag jobba på parken lr jag och bea ska jobba :) sen ska albin till frege ska försöka träna innan vi börja jobba sen vet jag inte vad det bli,.. bea och jag är sugen på att supa vi haha :P

tänkte lägga ut lite pics från i fredags..

puss hej




Alla vill knäppa bilder på dessa populära tjejer haha ;)

haha snygg spotta ut dricken lr?! :P

                                             Söt roger :)
<--- vakten som inte ville ha kvar mig på olearys haha :P
<----Det säger nog allt, godnatt Emelie... haha

Kommentarer
Postat av: carro

Hej tjejen! :D helgen var lugn, men jag ser att din inte var det ;) haha! Kramkram!

2008-02-25 @ 23:40:44
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0