return the sender..

hej gladskitar..
har suttit hela dagen och irritera mig på att internet inte har funkat men nu funka det igen :)
Idag har jag tränat som vanligt.. tror jag komma få amputera bort min lill tå.. för förra veckan då fick jag en blåsa på lill tån.. och jag då smart as drar bort skinnet vilket man inte ska göra.. så det gjorde fruktansvärt ont.. sen har det ju inte hunnit läka för jag träna ju hela tiden så det går ju upp hela tiden.. det typ fastna i mina sockar för sårvätskan :( Nu är den alldeles uppsvullen och död.. och om jag känner mig rätt komma jag vänta till den är svart innan jag komma göra något åt det... Skrev ju om alla hjärtans dag igår.. så såg bea och jag en väldigt rolig reklam igår om alla hjärtans dag.. det var från expert.. "Bara köp denna mobil till din älskling lr så dumpa du fanskapet och köper den till dig själv".. fan vad vi garva den var så klockren :) Just nu sitter jag albin och vänta på att frege( albins pappa) ska komma hämta han.. för albin ska ju hem till pappa och busa i veckan.. han har tjatta i flera dagar om att han vill åka till pappa.. tror han avguda sin pappa mer än allt.. tur att han har en sådan bra pappa :)

Sen ska man bara göra sig iordning sen ska man iväg och tattuera sig.. fan vad jag längtar.. fast känns lite jobbigt jag komma ju fan få dra nere hela mina byxor för att han ska kunna tattuera.. men men hur ska det gå sen då? måste springa runt i mjukis byxor hela tiden.. iförsig gör jag ju det typ varje dag endå.. men hur bli det till helgen när jag ska jobba då? aja det problemet får ja ta då.. plus undra om jag kunna få träna imorn och resten av veckan måste jag fråga om.. vi ska lägga ut bilder på våra tattos sen när vi kommer hem.. :p ska nog ta med kameran och visa våra miner när vi tattuera oss hehe.. Sen hade jag väl inte så mycke mer på hjärtat just nu..

jag uppdatera mer när jag kommer hem :)

puss hej



Kommentarer
Postat av: carro

haha nee jag vet & han är så charmig ;) ååh, fan vad kul! vad blir det för nått? du måste ju lägga upp någon bild då :D

2008-02-12 @ 15:51:07
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0