stjärnorna på himlen...

hej mina sötnosar :)

Förstå att ni är jätte nyfiken på hur mina tatueringar blev va ;)
Vi åkte dit igår iaf kom dit i god tid det var ju bra iaf.. bea fick börja med sin.. Den blev jätte fin faktis..
Sen var de då min tur.. bea hetsa mig att jag skulle börja med halsen så vi tog ju det då..
Innan hade jag suttit och gotta mig åt bea när hon var nervös haha men fick jag ju igen.. hade inte vart nå
nervös alls men när jag satt där med tryckte klart och skulle börja fuck vad nervös jag blev haha trodde jag skulle dö alltså haha.. men sen när han börja var det lugnt gjorde inte ett dugg ont..sen när man var klar med den var det ju dax med stjärnorna skulle ju bara få dit dom först bea fick vara smak råd haha.. sen så började med dom.. den lilla stjärnan som var längst upp fuck vad ont den gjorde haha sen var det lugnt.. tur att den var liten ;)
Sen när vi var klar åkte vi till bollsta och glodde på film och käkade godis lr jag och bea käka godis för dom andra är ju nyttiga nu och träna haha ;) jaja sen var det till att åka hem och sova,,
 
idag dag kom jag upp vid 10 tiden så träffa jag stefan och drack lite kaffe och snacka skit det var trevligt trevligt :) Han är rolig han.. sen så begav jag mig iväg och träna.. vilket var inte så jätte lätt med dom ny gjorda tatueringarna.. men men jag måste ju röra på fläsket hehe.. sen åkte jag hem till mamma en sväng och snacka lite skit och visade upp dom jag gjort, hon tyckte det var fint :) hon är sugen på göra fler hon med.. sen så fick jag ju middag med där hemma tur man ha mamma och juha så man får nå mat haha ;) jag hade ju inte ens ätit frukost lr något vid fyra tiden hehe men men.. Nu är jag hemma sen tror jag att jag och bea ska supa ikväll hon nämnde något sånt haha.. lika bra att börja idag,  imorn är det ju alla hjärtans dag så kan ju börja redan idag och fortsätta hela natten lång till dagen imorn är över haha.. Fast vill ni veta något sjukt.. Jag fick brev idag.. ett alla hjärtans dag kort :) gulligt gulligt.. Tack A.. du är söt... Jaja men jag ska väl lägga in nå bilder sen så uppdatera jag väl mer ikväll lr imorn om våran supar kväll haha.. lär väl bli en del kort från det med haha :P

puss hej
pics ( lägger ej ut något på bea än för hon måste godkänna vad jag får lägga ut på henne :p )

     

Kommentarer
Postat av: carro

åh vad fina dom var :D jag vill också tatuera mig men jag vet inte vart och vad ;D men det får jag styra upp! aa, jag vet! ska bli skönt att göra bort det, bli lite fri :D

2008-02-13 @ 18:30:02
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: carro

& smal är du också! vi byter midja ;)

2008-02-13 @ 22:13:14
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: carro

haha men skoja inte;D mina försvann ett tag men nu kommer dom tillbaka med stormsteg då jag bara trycker i mig godis;D mm, det är som ett problem, om man bara kunde låta bli ;D haha, jadu.. denna pissdag ska jag tillbringa med josse & massa choklad! du då?:D

2008-02-14 @ 17:37:54
Postat av: carro

haha nääe inte jag heller;D ja men det lät bra, shopping är en bra grej ;) hittade du nått fint då? :D

2008-02-15 @ 13:13:01
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0