Twist and shout...

hejhopp mina godingar :)


Nu sitter jag här ursäkta min dålig uppdatering men har inte haft tid i mitt upptagna liv haha :P
Fredag kväll spenderade jag på gladan med bea, var sällskap till henne.. Var rätt lugn kväll inte så mycke folk, så vi roa oss med att ta bilder på oss själva haha.. folk bara glodde,  folk tror nog vi är lite egenkära men så är ju inte fallet lr ;)
Igår så var vi bara hemma mest hela dagen och tog det lugnt.. men sen så blev vi rastlös och gjorde ett ryck och tog albin i vagnen och tog en promenad så man skulle bränna lite fläsk haha.. Sen efter det skjusade jag albin hem till Evelina som skulle vara barnvakt när jag jobbade.. Hehe småttingarna börja bråka på en gång haha dom är rolig dom.. Sen var det bara hem och göra sig iordning sen begav vi oss ner till jobbet.. var rätt lugnt i början.. Har börja tänkt på att gladan är en killkrog igentligen, i början av kvällen var det kanske 20 -30 killar bara.. sen kom de lite nytt folk det är alltid trevligt med nytt folk ;) hehe Träffade en som var väldigt trevlig :)
Sen hände det lite andra saker på kvällen som gjorde mig mindre glad.. men men...
Idag var jag hem till evelina hämta albin sen åkte vi hem till mamma.. skulle prata med en person som gjort oss väldigt besvikna.. så det var lite tråkigt.. men jag hoppas du tog allt på allvar..
sen åkte jag hem, så åkte bea och jag till kvantum och handla massa snask, vi har ju vår ätar dag fast vi har väll igentligen haft ätar dag hela veckan haha :P Sen har det väl int ehänt så mycke mer i mitt roliga liv?!

Imorgon så ska jag träna vad jag vet iaf sen blir det väl mest till ta det lugnt sen är det tisdag och då är det tatto som gäller :) Är inte ett dugg nervös nu men det lär väl man bli sen antar jag :) Även fast man har tattos så blir man endå nervös för man vet ju inte hur det ska kännas på dom nya ställerna :)

Aja skriver mer imorn.. puss hej

pics

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0