You don´t know!

hejhopp mina glada vänner :)

Nu sitter jag här framför datan helt slut.. har vart och träna idag det tog på krafterna vill jag säga...
sen var jag och sola en sväng, tänkte det är lika bra att göra det innan man ska tatuera sig för då får man
ju inte sola.. mena ska man gå runt som en blekfis då ;) Sen var jag hem till mor en sväng och lämna lite grejer..
Nu har jag käkat havregrynsgröt och mackrill mackor hehe nyttig man är ;) men jag vet när kvällen komma kommer jag bli helt knäckt för jag vill ha godis :P Tänkte man kanske skulle kasta sig i duschen så man blir lite fräsch iaf haha.. Igår satt vi och spelade spel och snacka skit det var trevligt :) Men så klart vann bea och jag.. oslagbar i spel haha ;) sen så prata jag med en viss person igår, det var skönt att höra hans röst höra hur det var med han.. känns bra som det är nu.. känns lugnt allt :) Ihelgen ska jag jobba lördag iaf.. få se vad som händer fredag inte mycke kan jag tänka mig för jag har ju albin men man vet ju aldrig ;) hehe..

undra vad nästa resa går någonstarns nudå? ska ju festa i sundsvall iaf nån helg har jag lovat folk ;)
Sen lär det ju bli en resa till göteborg också :) sen lär det väl bli en och annan resa till sthlm också hehe :P

aja skitsamma nu ska jag hoppa in i duschen iaf...

"It's like the flowers and the bees
Like the mountains and the trees
The love I feel for you baby
Like the desert needs the rain
It will always feel the same
The love I feel for you baby"




puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0