You don't know me no more...

hejhopp gummisnopp!

nu sitter man här igen då.. kom nyss hem från stan ;)
Dagen börja med att jag åkte och träna, men det som är så konstigt med mig, är att när jag träna känner jag mig bara tjockare och tjockare.. känner mig fan smalare när jag bara ligger hemma och käka chips.. hmm underligt...
Sen efter det så var albin och jag bara hem en sväng och fixa oss i ordning sen åkte vi ner på gladan där bea jobba idag.. Så käka vi go maten.. var lax och stek.. så jäkla gott åt så mycke att kändes som jag rullade ut genom dörren ;) Träffade mohammed, han är rolig han ;)  Sen så var jag och bea in på lilo skulle bara in och kolla en sväng-.. men jag ska fan inte gå in och "kolla" bara för då bli det alltid att jag ska köpa något.. var det rea på massa märkes jeans.. så tänkte ska bara prova dom.. ett par fornarina och G:star jeans.. så blev jag kär i båda två..
la undan dom ska åka ner snart och köpa bägge.. var ju faktis ett tag sen jag köpte jeans så ;) hehe

Sen ska vi iväg och fixa en mobil åt bea för hon det klörhuvudet tvättade ju sin egna mobil förra veckan så har hon haft en lånetelefon, men nu måste hon lämna tillbaka den så då blir hon utan och det går ju inte.. hur ska vi då få tag på varandra haha :P Sen ska vi en sväng till angela och dricka en kopp kaffe och snacka skit ;) sen ska ju bea jobba på gladan ikväll.. får se om man kan få nån som passa albin en stund kan man ju gå ner och kolla en sväng :p

Sen undra ni väl hur det går för Albin med hans nya tjej ;) Det går bra, idag sa han att dom hade pussas på munnen haha :P Ja det är ju tur att nån har tur i kärlek i detta hus iaf..


ne nu ska jag ner och bränna bort mina pengar,.. ååh ångest... Nu är det inte många dagar kvar till vi ska tatuera oss fan vad nice :) min komma bli så snygg lr mina komma bli så snygg.. beas med för den delen..


"All that I've learned is all I'm taking now with me,
Never will I wait for too long again.
You can take all old roses with you cuz
I've got new gardens I must grow."



puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0