huvudet på spiken!

hej mina trogna läsare :)

kan tänka mig att ni har nu suttit på nålar och vänta på en forsättning hehe blev lite seg på uppdatera den..
Härromkvällen var jäkligt kul bea och jag drack.. fast vi blev inte riktigt lika full som den där tisdagen bra var väl det :P haha Men jag tror inte vi la oss förns fem på morgon lite trött jag var igår när albin ville kliva upp men men de bara kliva upp när plikten kallar.. Det var iaf jag,bea och kikki.. men senare vid två fick vi några på besök fram och åter som bara sa hej och gav bea en jacka på 8000kr plus acne jeans och nudie jeans hon har tur hon :P men men sen igår då var jag med morsan hem till syrran. Albin och thea slogs dom haha dom är ju roliga dom.. sen skulle jag och åka snowboard i backen med syrran men de blev inställt så vi ska väll göra de idag iställe är det tänkt bra att de snö nu :) ska väl ta nå pics när jag åker haha var ju som ett tag sen nu har ju haft fullt upp med att få barn och ta hand om han så ha inte blivit nå åkande :) men ikväll då jävlar får ni se upp i backarna :P haha
Sen var jag och bea och käka ute ovanligt va?! haha fan vad nyttiga vi är helt sjukt.. vi håller på fixa oss inför beach 2008 haha big girls you are beautiful hehe vad säger man :P Sen på kvällen kom vickan förbi och vi drack nå glas vin vi haha.. och snacka massa skit alltid lika kul.. ihelgen är man bokad på gladan ska man jobba hela helgen.. plus att jag ska klippa och färga håret imorn hoppas att de bli bra, har ju som en liten utväxt nu lr?! ;)

Ne nu ska jag gå väcka min kära sambo haha.. med frukost på sängen kanske haha låter det som jag?! hahane tror inte de men väcka henne ska jag nu är de slut sovit...

pics från i måndags

image82
triss i damer
image83
haha typ osminkade och hemska men endå...
image84

NU ALLA SMÅ TJEJER SOM PRATA SÅ MYCKE NU HAR NI FÅTT ERA FUNDERINGAR KRING OSS
BESANNADE. JAG OCH BEA ÄR ETT PAR,,, HAHA ASG FOLK HAR VERKLIGEN SÅ LITE ATT PRATA OM.
MEN GÖR VI SÅ NI HAR NÅGOT OCH PRATA OM SÅ VARSEGOD DET ÄR MITT NÖJE..

Ne som sagt nu ska jag väcka min älskade hahaha,,, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0