I hate that i love you!

hejhopp gummisnopp!

Tänkte bara skriva en snabb blogg innan jag går och lägger mig!

Var ju till vårdcentralen med albin idag.. Dom sa väl inte mycke mer än vad dom gjorde förra gången.. skulle få nån ny hostmedcin till han som jag redan hade.. men dom sa att jag skulle ge han större mängd så vi får väl se hur det går.. han var faktis duktig hos doktorn idag grina inget så då fick han åka köpa en bil sen lr ja det blev en motorcykel.. fast han gick och la sig redan fem idag för han var så grinig.. så han lär väl vara vaken före tuppen imorgon han hehe :P men det är bra.. för då tänkte jag ta med han när jag träna sen köra han till dagis sen så ska jag jobba på parken sen på kvällen på gladan.. Vad har man gjort mer idag typ inget ha glott på massa kärleks filmer.. Änglarnas stad och cindrella story... Varför är det alltid sådana lyckliga slut för hehe man blir ju fan bara mer olycklig när man ser dom men men :P

Fan vad jag längtar till sälen nu.. inte länge kvar nu wooohooo :) Vi ska festa och åka bräda.. kan det bli bättre?!
Sen är det planerat att det blir en tripp till sundsvall och festa någon helg.. sen blir det väl göteborg också nån helg hehe.. busy women är jag haha :)

Har inte ätit godis idag heller duktig jag är.. en dag närmare söndag.. helgen lär ju gå snabbt eftersom man ska jobba hela helgen.. fast på lördagnatt efter jobbet kanske bea och jag ska på efterfest hehe :P

Ne om man ska ta och hälsa på john blund kanske?!

"Hellre blev jag sårad av en kyss av dig, än en evighet utan"

puss hej

Kommentarer
Postat av: carro

yes, bara att det tar sådan jävla tid! ;p det är bara bra :) med dig då?

2008-01-25 @ 11:03:28
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0