Little sister!!

hejhopp alla glada själar... :)

vad har jag gjort idag då, blev inge träning för had eså jäkla ont i halsen imorse.. sen har jag inte direkt vart duktig idga heller.. har syndat har käkat tårta och godis och chips så mycke för den dieten haha ;) men känns endå som denna vecka är förstörd med tanke på att man ska åka till fjällen imorgon.. känns inte som man kommer vara så nyttig.. massa sprit och skräp mat haha.. får tänka på att man bränner lite fett när man åker bräda iaf ;)
Har suttit och bränt fyra skivor nu till resan.. haha party party.. skivorna heter mixat och maxat, tio i topp fjällen, kokobell, och sist men inte minst en fet haha :P Ja man ska väl ta börja packa här också så man har klart allt till imorgon för det lär bli en hektisk dag.,. ska träna och sola tänkte jag på morgonen iaf :)
 Föresten sen har jag vart och gratta syrran som blivit hela 19 år idag.. jäkla gamkärring alltså..  Det var trevligt att vara där ochs nacka lite skit.. sen när jag kom hem hade bea vart duktig och tvätta och städa lägenheten riktigt nice faktis.. slipper vi komma hem till ett rövarnäste ;) Har inte så mycke mer att tillägga just nu.. men jag lär väl skriva en gång innan jag far också ;)

pics från idag...

puss hej

 Glad skit :P

 söt pojke
 tjock mamma :P
 tjejerna i familjen
 Kusinerna
 Födelsedagsbarnet
 syskonen flumm plus thea och albin.
 gammelmormor och albin ;)
 ego girl
 haha snygg *not*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0