Marijuana...

hejhopp mina glada vänner!

Blev aldrig att jag uppdaterade igår fick aldrig någon tid till det..
PÅ morgonen tog jag med albin och åkte och träna det gick bra, så nu idag har man vilo dag och imorgon :)
Sen var det iväg och jobba på parken.. efter en timme kom bea och hjälpte till också.
Ett tag där så satt jag och var så deprimerad och sa att jag skulle äta godis och skita i det..  Men efter ett tag så kom jag på bättre tankar så har ännu inte tätit godis en dag kvar till jag får käka massa massa godis :P
Sen efter vi hade jobbat blev det hem en sväng och käka sen åkte vi till angela och lill jossan.. Det var trevligt att sitta snacka om allt möjligt.. sen ringde angelas lilla älskling roger.. var trevligt att höra hur han mådde :)

Sen var det bara att bege sig hem och göra sig ordning för jobbet.. väl nere på jobbet var det inte specielt mycke folk men.. bea följde med och drack lite hon.. Nu ha vi börja bjuda lite folk till "inflyttningsfesten" kommer nog bli rätt mycke folk tillsist endå :) knäppte lite bilder på jobbet igår lr ja vi knäppte mest på oss själv haha som vanligt..

Hur ser dagen ut idag då.. vi börja jobba på parken klockan 3 sen så har vi en timme mellansju och åtta att åka hem och byta kläder till gladan.. sen blir det hela natten där.. det är great hansson ikväll så det lär bli mest äldre folk men men.. kanske bli efterfest sen efter åt så då får kameran följa med :P

Ha jag glömt något kul? det börja som sagt bli ned räkning till fjällen woohooo :)

Lite irriterad jag bli att alla verka veta utom jag.. men men det är väl så det ska vara hmmm..

ne jag uppdatera väl senare lr imorgon.. fast imorgon lär man väl vara död hehe....

puss hej...

     

Kommentarer
Postat av: beet

Hej gumman! Försökte ringa dig förut idag, men busy woman som du är kanske du inte hade tid att svara :P Hör gärna av dig någon dag! Miss u!

2008-01-26 @ 14:12:49
URL: http://beet.bloggagratis.se
Postat av: carro

mm.. aha okej, hehe :) nää jag ska ta det lugnt :) har varit nykter sen nyår, det har varit väldigt skönt! dudå? :D Kram!

2008-01-26 @ 14:41:02
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0