On we go :)

hejhopp era snuttisar :)

Här sitter jag på morgon kvisten trött som jag vet inte vad alltså fy fan :OP
Ha ju inte sovit något inatt skulle ju lägga mig vid sju men då ville albin kliva upp så inge sova förns ikväll känns ju lite slitsamt med tanke på att man ha jobbat hela helgen men men vad gör man inte hehe...

Ja igår då börja med man jobba på parken var relativit lugnt med tanke på att det var mycke mindre folk än förra gången.. sen så bar det av hem fort som fan gjorde mig iordning och gav albin hostmedicin och alvedon tror han hade feber alldeles varm iaf.. sen så begav man sig till gladan där det var väldigt bra med folk blev rätt hektiskt där ett tag.. så man blev lite seg i huvudet.. jag är så sjuk tog med mig after eight på parken som jag skulle äta efter tolv för då var det ju söndag.. tog med mig tre st för bea skulle få en men jag åt upp alla själv haha ego som man är.. sen när det var slut och alla hade gått börja vi städa, då kom dj patrick och hans polare rakke ner och höll oss sällskap när vi städade... för vi skulle ju hänga med dom på efterfest men blev inte riktigt så, kom från gladan typ fyra.. sen drog vi hem hit.. så låg vi alla i en böghög i beas säng och skratta så vi grät, det var så himla skojj.. dom är så sjuk dom där två, dom är fan värre än oss. Man kan tro dom är ett par hahaha.-..
Sen vid halv sju åkte dom, då börja vi räkna pengar från helgens jobbb..Då fick jag ett sms att dom hade så tråkigt på hotellet, om dom fick komma tillbaka till oss.. men då vakna albin så dom skulle vara kvar på hotellet och försöka sova :)

Ja helgen kan man sumera med att det vart mycke jobba och en heldel skratt hehe.. skulle tagit kort på böghög skulle ni fått sett haha-... aja nog om det... Undra hur man ska ta sig igenom denna dag igentligen?!
kommer väl somna stående.. vi som ska städa hela läägenheten och tvätta hur fan ska jag orka det? haha.. men men.. idag får jag vilket fall som helst käka godis och det är något väldigt positivt så då måste jag vara vaken och få ut allt av den dag hahha.. höll ju mig faktis fem dagar utan godis det är strongt för att vara mig....
Fan vad jag svamla alltså.. ingenting lär väl hänga ihop eftersom jag är så trött.. fundera på sätta mig i soffan och glo på Adam&eva alltså den här barnserien som gick på teve förut.. bara för att fördriva tid.. för en viss bea gick precis och la sig för att få sömn hon jäkla kärring :P Så här sitter jag och albin.. och albin han verka ha överskott engeri för tio st bara för jag är trött ;)

Tänkte bara en sak.. jag förstå inte hur nån kan sitta vara så lessen för sina vänner för att man inte vill förlora den person man "älskar " så mycke.. sen säga man också till personen att den är ens allt och får aldrig lämna en.. Men jag tror ses man inte på ett tag så dvala alla känslor, så är det nog för alla med allt.. men ses man igen bruka oftas allt komma tillbaka som en käft smäll..  

"Tänker inte lika mycke längre på allt, allt börja försvinna värka det som?! tråkigt på ett vis. Men endå skönt.. det är en bitterljuv känsla"

en bild på bea mig från typ halv sju imorse (jag ser ut som ett miffo blev nån konstig vinkel) Uppdaterar väl hur det går för mig och min sömn senare idag haha..

puss hej


Kommentarer
Postat av: carro

haha okej.. ååh fan vad kul! :D bara du inte trillar & gör dig jätteilla :D för du lär ju få någon fix idé att åka bräda då du är klapp kanon :D

2008-01-27 @ 11:52:25
URL: http://caarroekholm.blogg.se
Postat av: carro

hahaha exakt! jo jag tycker jag förtjänar en rejäl fylla efter att ha varit nykter sen nyår! :D

2008-01-27 @ 23:36:54
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0