so long suckers :P

hejhopp min kära vänner...

nu sitter jag här nyss vart i duschen och fixa mig ordning för avfärd...
Har vart och träna och sola idag så man fått lite färg på sig iaf :) Sen så ska jag packa nu för en
viss person är ju alltid tidsoptimist så ääh jag hinner det sen äääh vänta ett tag till hinner sen..
Tror jag vart så hela livet men endå aldrig lärt mig av det.. som när jag var yngre fick jag alltid tres och sandra
att komma försent till skolan för jag hade alltid så bra ursäkter varför jag var sen ;) Men nu ska jag packa iaf.. sen ska jag hämta albin på dagis och bea på stan.. sen så ska frege hämta albin.. sen så dra jag och bea bort härifrån.. Fan vad kul det ska bli laddar kameran nu för när vi kommer hem ska vi ha ett helt last med bilder så ni kan få se :) Ska knäppa på när alla andra klanta sig i backen och jag åker förbi så fint och duktigt haha :P
Ne nu var jag elak lr hehe.. Gruva mig nästan för dricka lite eftersom det var som ett tag sen så en annan lär väl vara helt plakat var enda dag.. om inte annat be till toaguden haha.. nedå jag ska full som ett ägg men endå hänga med i svängarna...

Ne som sagt nu sitter jag här och svamla fast mina väskor skulle varit packad redan igår.. så kanske ska ta göra ett ryck då... Har det så bra alla nu.. och längta inte ihjäl er efter min blogg och mig ;) Föresten jag såg en jäkligt bra serie som börja igår gossip girl haha den var riktigt bra.. bea och jag blev helt inne i den..., Det där var ju som att bo i kramfors haha... jaja väskorna tack...

puss hej

 tänker och tänker...

 Sälen here we come

Kommentarer
Postat av: carro

haha, detsamma :D så hörs vi efter helgen och ser vem som gjort värst saker :D

2008-01-30 @ 17:18:26
URL: http://caarroekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0